• gister10
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05-2025
Hallo,
Ik heb een probleem met het aansluiten van mijn 32LH2000 op mijn pc.
Ik heb het zo aangesloten als in de handleiding staat (Linkje: http://img508.imageshack.us/img508/1305/naamloos1m.png )
Dus van mijn 8800GT videokaart (dvi) naar de HDMI 1 poort van de tv (d.m.v. een DVI->HDMI kabel), en een jack van mijn audio uitgang van het moederboard naar de audio in van de tv (RGB/DVI) (d.m.v. een 3.5mm jack -> 3.5mm jack).
Als ik mijn pc aan zet en mijn tv op HDMI 1 zet, Krijg ik beeld maar geen geluid. Als ik mijn tv op bijv. HDMI 2 zet krijg ik wel geluid maar geen beeld.
Zou iemand hier weten wat het probleem is?
Want volgens mij zou ik beeld en geluid moeten hebben als ik de tv op HDMI 1 zou zetten.
M.v.g. Koen

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

En als je nu de HDMI eens in HDMI 2 prikt? Is niet zoals het zou moeten volgens het boekje, maar volgens jou verhaal zou het dan gewoon moeten werken...

Normaal is er één HDMI ingang die geluid vanaf een andere ingang (in dit geval dus de 3,5mm jack) mee kan krijgen. Volgens de manual dus HDMI 1, maar dat werkt niet. Dus gewoon HDMI 2 proberen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• gister10
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-05-2025
Als ik de HDMI kabel in poort 2 doe, en mijn tv op HDMI 2 zet, heb ik wel weer beeld, maar het geluid is dan weer weg.
En als ik de tv dan op HDMI 1 zet, krijg ik alleen geluid maar geen beeld.
Dus zodra het beeld tevoorschijn komt, gaat het geluid weg.
Het lijkt dus dat de tv de audio en beeld niet te gelijk kan laden ofzo.
Nog iets anders wat ik kan proberen?
M.v.g. Koen