Probleempje met VLC videowall~

Pagina: 1
Acties:

• Chust3r
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Hallo daar heerlijke medetweakerts,

Ik probeer hier een videowall te maken dmv van 2 PCI-E videokaarten en een PCI kaart.
Alleen heb ik op de middelste 2 schermen steeds last van 2 balken aan de boven en onderkant van het beeld.
Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/2207/01122009038.jpg
De foto zal het waarschijnlijk wel duidelijk maken.

Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Of misschien een idee waarmee ik dit op kan lossen :>

Indien jullie nog meer info moeten weten vraag het even, ik moet dit eigenlijk wel snel oplossen :')

:$

EDIT: Voor de duidelijkheid, ik gebruik VLC met de videowall optie aan

[ Voor 6% gewijzigd door Chust3r op 14-01-2010 12:08 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik neem aan dat je zelf ook wel had kunnen bedenken dat relevante informatie erbij gepost moet worden.

Zoals welke videokaarten,

Welke monitoren zitten op welke kaarten

Welk programma?

enzovoorts enzovoorts.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-05 09:32

SeatRider

Hips don't lie

Gewoon het scherm verticaal wat uitrekken? Misschien verandert VLC de resoluties, en moet je dat dus voor de nieuwe resolutie ook doen.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Karasu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09-2025

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

Het lijkt op eerste zicht gewoon configuratie van je monitor. Als de auto adjust van uw TFTtje het niet oplost, probeer dan eens handmatig. Maar dat zou wel betekenen dat ie zonder VLC ook een balkje heeft op zijn scherm. Vertikaal uitrekken lost het sowiso op zolang je in video wall mode zit.

Problemen gehad met je kleurtje mid-onder?

• Chust3r
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
In windows heb ik er geen last van, alleen als ik een stuk van de videowall filmpjes full screen doe.
Verder uitrekken kan niet meer. Auto adjust ook al geprobeerd.
Ik vroeg me af of er toevallig een instelling in VLC was die ik over het hoofd zag.

Ik zal even duidelijk maken welk beeldscherm op welke videokaart zit e.d.

Brb~

EDIT: Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/1267/beeldschermen.jpg

Videokaarten en welk beeldscherm erop aan zit gesloten:

1 4 Nvidia 6600gt PCI-E

2 5 nVidia 6200 PCI

3 6 Radeon x300/x550/x1050 series PCI-E (Sorry heb niet zoveel zin om helemaal weer die kast nu in te kruipen om te kijken welke het precies is :>, als een van jullie denkt dat het echt van belang is dan doe ik het natuurlijk wel O-) )

Ik heb 3 en 5 al even omgewisseld om te kijken of het lag aan de 6200 maar de balken blijven mooi in de middelste 2 monitoren zitten.

[ Voor 48% gewijzigd door Chust3r op 14-01-2010 14:59 ]