Final Fantasy 8 vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37
Ik heb een paar vraagjes over FF8,

1e Het is mij niet gelukt om in Pandora's Weapon te komen, maar het verhaal gaat gewoon door, geeft dit verder problemen als ik het daar bij laat?

2e Als ik in combat ga, heb ik een aantal GF's bij me, is het slim om alle GF's bij me te hebben per groep, dus veel swappen met de GF's, zodat ze allemaal profiteren van de Abillity points. Of worden deze verdeeld over de GF's en niet iederen GF persoonlijk?

Wie heeft antwoord?

P.s. Wat gafe filmpjes daar in de ruimte met Rinoa!!

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Skidsteer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-10 15:30
dude, je zit al in de ruimte, en weet nog niet hoe je met je GFs om moet gaan tsk tsk ;)
Probleem wanneer je al je GFs bij je hebt:
In een simpele battle roep je er per character hoogstens een op, met als gevolg dat je compatibility met die GF toeneemt, maar onder het mom van jaloezie neemt de compatibility met alla andere niet-opgeroepen GFs die je bij je draagt af...

Oh ja, en dat met de lunatic pandora is niet zo erg, er lagen alleen wat items (hangt in grote mate af van wat je met laguna hebt uitgespookt in die flashback).

Laguna Loire is het kewlste FF character ooit ~:) wasted...

Verwijderd

Yep Laguna is idd cool. Het spel FF8 is iets te simpel om uit te spelen vind ik maar toch een coole game. Wat betreft je AB points: ga gewoon ff naar het eiland met die desert en daar tegen de kleine cactussen vechten. 20AB per dooie cactus :). Zorg ook dat je die Giant Cactuar niet vergeet op het kleine eiland. En natuurlijk moet je de GF Eden ff halen. Die is echt heel erg cool

• ^^0nMe
  • Laatst online: 04:57

^^0nMe

Got Babana's?

Het is niet slim om AL je GF te equippen op 1 karakter. Zo had ik in het begin bijna alle GF's aan Squall gekoppeld, zodat die GF's AP's kregen en dus nieuwe, handige abilities erbij kregen. Die Ap's worden nl wel bij elke GF opgeteld, maar de Exp word gesplit, zodat je GF's erg zwak zijn later, omdat je gewoon allles verdeeld. Zo was mijn ifrit al level 99, terwijl mijn Shiva pas 60 was. Alleen dat boeide op zich niet echt, want ik wou alleen de wrede abilities hebben, ik ging met squall toch alleen maar hakken en magic gebruiken >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Gewoon de hele tijd Aura en dan renzokuken :9 .Prachtig gewoon , en als er dan ook nog een Lion Heart combo tussen zit ben ik weer blij 8-)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:07
Koppel wel alle GF's aan je party members. maar verdeel het eerlijk
dus als je all 20 (?) GF"s hebt, en 3 party members die active zijn, dan krijgen 2 partymembers ar 7, en 1tje 6.
moet je even kijken welke abilties ze hebben, en welke je wel en niet bij elkaar moet zetten.

kewstie van proberen en doen.

ook een goeie truuk om veel cards te krijgen (magic cards dus)

equip diablos' No encounter en ga rond lopen op Island closest to heaven/hell (meest linke, en meest rechtse eiland) daar zitten onnoemelijk veel draw points voor Full cure, life 2, ultima, triple, white etc etc. daar kun je jezelf helemaal opladen :)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

100 ultima aan je strenght :9

• AIKANE
Bedankt voor al jullie tips, ik zal wat gaan proberen, ik ben vandaag net bij de Ragnarok terecht gekomen, met die zoete scene van Rinoa en Squal :).
Dus nu kan ik overal wel komen. Ik ga nu dus hard trainen met mij GF's :).
En als ik deel 8 heb uitgespeeld koop ik als "beloning" deel 9 :+

Verwijderd

als je gf's nog zwak zijn zal je de training nodig hebben het stuk na lunatic pandora wordt pittiger ook een goede tip leer je (damn hoe heet ie ook al weer dat kleine groene mannetje met zn mes) een paar shop en rare achtige abilities.

• Warbringer
Op woensdag 07 maart 2001 20:35 schreef kRiTz_C het volgende:
als je gf's nog zwak zijn zal je de training nodig hebben het stuk na lunatic pandora wordt pittiger ook een goede tip leer je (damn hoe heet ie ook al weer dat kleine groene mannetje met zn mes) een paar shop en rare achtige abilities.
King Tonberry bedoel je.
Die haal je in de Odin temple, nadat je Odin verslagen hebt.
Je gaat naar het 1e scherm (nadat je de trap op bent gegaan), je zal daar verchten tegen Tonberry's. Nadat je er een zooi (stuk of 20 oid) af hebt gemaakt, komt er ineens een King Tonberry aangevallen (letterlijk :P) hak die ook in de pan, en hij joined je :)

Verwijderd

zorg wel ff dat je wat auras bij je hebt om die tonberry king te ballen wat anders kan je weer op nieuw beginnen en dat wil je niet

• AIKANE
Op woensdag 07 maart 2001 21:58 schreef Warbringer het volgende:

[..]

King Tonberry bedoel je.
Die haal je in de Odin temple, nadat je Odin verslagen hebt.
Je gaat naar het 1e scherm (nadat je de trap op bent gegaan), je zal daar verchten tegen Tonberry's. Nadat je er een zooi (stuk of 20 oid) af hebt gemaakt, komt er ineens een King Tonberry aangevallen (letterlijk :P) hak die ook in de pan, en hij joined je :)
Jah, daar ben ik ook geweest, maar die Tonberry's zijn me een partijtje sterk....mij lukte het nog niet eens om een te verslaan, dus ik zal dat misschien later in het spel nog een keer proberen....

Ik heb het vermoeden dat mijn GF's nog niet erg sterk zijn, en ik heb ook nog niet zoveel Aura's en Meltdowns, dus ik zal nog behoorlijk wat moeten halen,aar ik heb nu de Ragnarok, dus nu kan ik naar de twee uiterste eilanden...

Verwijderd

vergeet niet je AB points te boosten met die kleine cactus mannetjes in de desert.

De GF Tonberry King is niet zo goed maar zijn ability's zijn wel super

Verwijderd

als je diablos hebt gebruik die tegen de tonberry's doet 9999 damage als ik me niet vergis.

diablos krijg je van cid als item als je voor het eerst balamb garden verlaat (remember zell op zn hoeverboard) dat item use je gewoon wat je je van cid krijgt en dan kun je vechten tegen diablos mits je dit nog niet gedaan hebt.

Verwijderd

Als je die tonberry's snel wilt dood hebben zorg dan dat squal op lage health staat en doe renzokuken hele tijd en Micromissels met quistis en dan diablo met 3 character naar keuze.

Verwijderd

Heb je trouwens al een keer zo'n Tonberry zien dood gaan. Is echt vet droog man. (of waren het nou die cactussen?? Nou ja volgens mij donderd ie gewoon omver)

• Warbringer
Op donderdag 08 maart 2001 17:13 schreef superoma het volgende:
Heb je trouwens al een keer zo'n Tonberry zien dood gaan. Is echt vet droog man. (of waren het nou die cactussen?? Nou ja volgens mij donderd ie gewoon omver)
dat zijn die cactussen ja :)

en diablos is het beste om die tonberry's aan te pakken, en dan met Renzokuken oid. Micromissiles werkt ook goed (halve HP).

Verwijderd

die cactussen zijn sowieso vrij droog :)

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

kaktussen zijn leuk, maar wel zeer irritant, als je niet snel genoeg bent, gaan ze er gewoon vandoor, de lafaards :)
magic en GF's helpen trouwens ook niet echt op die beestjes
Maar na een beetje doorzetten heb je wel leuke xtra's van je GF's, Zell heeft bij mij bijvoorbeeld, spd +40%, spd +80% "geinstalleerd", daarmee is hij aardig snel ;)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• ^^0nMe
  • Laatst online: 04:57

^^0nMe

Got Babana's?

Hmmm, ik heb het spel lang niet meer gespeeld, maar 1 tegenstander vond ik errug kut. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar het zijn een soort evil bomen ofzo. Met hun spell kan je in 1x niet meer attacken, gaat er achterelkaar leven af, en nog eens in slaap, de hele mikmak bijna. Je moest daarvan tentacles jatten om doomtrain te krijgen, daar heb ik echt lang over gedaan.
Niets hielp ertegen, was echt kut die dingen, bijna nog gevaarlijker dan Ultima weapon >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Warbringer
Op vrijdag 09 maart 2001 00:41 schreef OO0nMe het volgende:
Hmmm, ik heb het spel lang niet meer gespeeld, maar 1 tegenstander vond ik errug kut. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar het zijn een soort evil bomen ofzo. Met hun spell kan je in 1x niet meer attacken, gaat er achterelkaar leven af, en nog eens in slaap, de hele mikmak bijna. Je moest daarvan tentacles jatten om doomtrain te krijgen, daar heb ik echt lang over gedaan.
Niets hielp ertegen, was echt kut die dingen, bijna nog gevaarlijker dan Ultima weapon >:)
je bedoelt Marlboro's :) en de Marlboro Tentacles.. die waren echt irritant ja.
Moest je beschermen tegen alle status changes anders ben je echt beserk,confused, dark, sleep, meltdown etc etc.. MATELOOS irritant :(

maar met Degenerator van Quistis krijg je ze snel dood >:)

• AIKANE
Volgens mij doe ik toch its fout, ik heb al die abilities nog niet, zoals Micromissels etc. Ik moet geloof ik nog behoorlijk wat trainen...

Pagina: 1