beste tweakers,
Wie kan mij helpen.
Ik heb een Acer laptop (gekocht juni 2008) waar ik vorige maand keer op keer een blauw scherm kreeg.
Ik heb de volgende dingen zelf geprobeerd:
- Geheugenbankjes 1 voor 1 getest (ook vanuit andere laptop)
- Hardeschijf verwisseld, de originele HD van de laptop in andere HD getest. De originele HD werkt wel
gewoon.
- Opnieuw geprobeerd te installeren, laptop viel elke x uit (HD werkte wel, ook de andere HD werkte, maar
de installatie werdt telkens afgebroken door uitval)
Nou heb ik de laptop maar opgestuurd naar Acer. Waar ik vervolgens een factuur op krijgt toegestuurd, met een rekening als volgt:
HDD.9.5MM.80GB.5K4.S-ATA.LF 1.00 EUR 69.40 EX BTW
Workmanship Cost HW 1.00 EUR 80.00 EX BTW
Zou het echt zo zijn, dat een HD van maar 80GB 70 euro EX BTW kost?
En de werkuren 80 euro EX BTW?
En wie heeft er hier advies voor mij?
Ik ben namelijk niet van plan meer dan 200 euro te betalen voor een laptop die anderhalf jaar geleden nog geen 400 euro kostte. Overigens komt er hierbij nog 25 euro EX BTW vervoerskosten, waardoor het totaal uitkomt op 207,54 Euro.
Help
Wie kan mij helpen.
Ik heb een Acer laptop (gekocht juni 2008) waar ik vorige maand keer op keer een blauw scherm kreeg.
Ik heb de volgende dingen zelf geprobeerd:
- Geheugenbankjes 1 voor 1 getest (ook vanuit andere laptop)
- Hardeschijf verwisseld, de originele HD van de laptop in andere HD getest. De originele HD werkt wel
gewoon.
- Opnieuw geprobeerd te installeren, laptop viel elke x uit (HD werkte wel, ook de andere HD werkte, maar
de installatie werdt telkens afgebroken door uitval)
Nou heb ik de laptop maar opgestuurd naar Acer. Waar ik vervolgens een factuur op krijgt toegestuurd, met een rekening als volgt:
HDD.9.5MM.80GB.5K4.S-ATA.LF 1.00 EUR 69.40 EX BTW
Workmanship Cost HW 1.00 EUR 80.00 EX BTW
Zou het echt zo zijn, dat een HD van maar 80GB 70 euro EX BTW kost?
En de werkuren 80 euro EX BTW?
En wie heeft er hier advies voor mij?
Ik ben namelijk niet van plan meer dan 200 euro te betalen voor een laptop die anderhalf jaar geleden nog geen 400 euro kostte. Overigens komt er hierbij nog 25 euro EX BTW vervoerskosten, waardoor het totaal uitkomt op 207,54 Euro.
Help