Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Trefwoord met poster username

Pagina: 1
Acties:

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ok, beetje scheve titel, hier mijn uitleg:

Ik was op zoek naar een oude post van mij, waar ik bijna zeker weet het woord 'gta' te hebben gebruikt in mijn post (ging over een game die binnenkort uitkomt).

Mijn zoekopdracht:
http://gathering.tweakers...ata%5Bsearchtimeout%5D=30

Nu vind hij ook het PS topic deeltje 23, maar zoek ik binnen dit topic naar mijn posts:
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 23
zijn er geen posts te vinden met 'gta'.

Ook PS3 deeltje 50, heb ik slechts 1 post en ook zonder het woord 'gta':
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 50

Doe ik nu wat fout in mijn zoekopdracht? Ik zoek dus een specifieke tekst gepost door 'poster'.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2010 10:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Het zijn topics waar jij als poster in voorkomt, en waarin de string 'gta' in een post voorkomt.
Niet specifiek topics waarin in een post van jou de string 'gta' bevat.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt in je zoektocht niet alle jaarvinkjes geplaatst waarmee je dus in jou geval bijna 6 jaar aan posts mist. Ook het vinkje bij 'snel gesloten topics' stond niet aangevinkt, waarmee ik deze nog tegenkwam: Mogelijk nieuws? =O

Het volgende topic kwam bij mij naar boven drijven, qua titel waar je op doelde: Het "Naar welk spel kijk jij uit?" topic. Maar zoekende op username komt er van jou alleen een post met GT5 naar boven, geen GTA :9

Maar mocht het op een of andere manier door de devvers mogelijk gemaakt worden om als volgt te zoeken binnen een topic zou dat ook al heel handig werken posts van een bepaalde user met een trefwoord te vinden: ?data[filter_userids]=username&data[filter_keywords]=zoekterm

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik heb uiteindelijk wel mijn post gevonden (deze), maar er is dus geen makkelijkere manier om dit op te zoeken?

(nadeel van in-topic zoeken is dat $#&*#$ zoekschermpje, je vult je naam in, pulldown -> user, klik dat freaking kleine pijltje etc etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.