Ik heb deze week van mijn werkgever de opdracht gekregen uit te zoeken hoe het algemene niveau van het Office pakket op te krikken bij onze werknemers.
Ik heb een 2-tal uur zitten zoeken met Google en op GoT, maar niets concreet kunnen vinden. Er staan wat lessen op de MS site, maar heel beperkt.
Mijn vraag: hoe zorgen jullie er voor werknemers bij te laten leren ivm het Office pakket? Welke mogelijkheden zijn er en tegen welke prijs? Zijn er gratis e-learning sites beschikbaar?
Wat betreft opvolging zou het ook handig zijn een resultaat te hebben van hoe de werknemers scoren, dit is geen absolute vereiste, maar wel mooi meegenomen
Nog enkele gegevens over de doelgroep:
- Niveaus zijn uiteenlopend, van beginner tot gevorderd
- Office2003 pakket
- 25-40 werknemers
Graag uw ervaring en reacties!
Ik heb een 2-tal uur zitten zoeken met Google en op GoT, maar niets concreet kunnen vinden. Er staan wat lessen op de MS site, maar heel beperkt.
Mijn vraag: hoe zorgen jullie er voor werknemers bij te laten leren ivm het Office pakket? Welke mogelijkheden zijn er en tegen welke prijs? Zijn er gratis e-learning sites beschikbaar?
Wat betreft opvolging zou het ook handig zijn een resultaat te hebben van hoe de werknemers scoren, dit is geen absolute vereiste, maar wel mooi meegenomen
Nog enkele gegevens over de doelgroep:
- Niveaus zijn uiteenlopend, van beginner tot gevorderd
- Office2003 pakket
- 25-40 werknemers
Graag uw ervaring en reacties!