• Krivas
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Beste Tweakers,

Mijn zoekactie duurt nu al lang genoeg, maar ik kom er niet uit en zodoende maar even een nieuw topic plaatsen.

Nu ben ik op zoek naar een HD mediaspeler, maximum tot een tweehonderd euro, die zoveel mogelijk kan afspelen en met menu ondersteuning voor zowel DVD als Blu-Ray. En als die er niet is in die prijsklasse dan zoek ik naar de goedkoopste met DVD menu ondersteunig, maar die toch Blu-ray content kan afspelen. En volgens mij is dat de Asus OPlay HD?

Of komen er in de zeer korte toekomst mediaspelers die aan mijn wensen voldoen?

Bedankt voor de reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Krivas op 14-01-2010 10:16 ]

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb een Tvix 6500A en die kan zowel DVD's (incl menu) alsook BluRay afspelen (als ISO). Ook alle andere videoformaten die ik langs heb zien komen worden zonder problemen afgespeeld. Een Bluray spelen vanuit de BR menu structuur is mij nog niet gelukt, dus ik denk dat het gewoon niet ondersteund wordt. Prijs van de Tvix 6500A (na even goed zoeken) ligt volgens mij nu rond de 200 euro.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:42

DarkSide

theres no place like ::1

Veel spelers kunnen wel overweg met de m2ts streams. Maar niet overweg met het Menu en de BR-Live ondersteuning.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-01 16:51
Kijk eens naar de Dune 3.0

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

• Krivas
Die lijkt me nogal boven het budget van € 200,00 uit te komen helaas...

• Krivas
Mag ik uit de weinige reacties concluderen dat er geen mediaspeler bestaat die aan mijn simpele wens voldoet?

Maar hoe speel je dan een Blu-ray af met een mediaspeler? Met een hoop gepruts? En hoe is de verhouding in beeldkwaliteit eigenlijk van een mediaspeler en een echte (goede) Blu-ray speler?

Ook zie ik bij de download vaak staan: HD-DVD ?? In 720P? De grootte is dan ongeveer 4,7GB voor een film. Is dat nu Blu-ray kwaliteit? Dat is normaal gezien toch 1080P en is dan... hoe groot?

Hopende op nog wat input, voor ik tot aanschaf overga.
Pagina: 1