koptekst en voetnoot zonder transparantie weergeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130756

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in Word 2003 een template gemaakt voor een offerte.
Daarin heb ik mijn briefpapier als jpg in de koptekst gezet. Dat werkt perfect.
Bij iedere pagina komt mijn briefpapier terug.

Ik zou alleen graag zien dat de koptekst zonder die transparantie word weergegeven in Word zelf.
Als ik het document print is de koptekst gewoon 100%. Maar in Word2003 zelf wordt deze op 50% transparantie ofzo weergegeven.

Weet iemand of ik dit ergens kan aanpassen?
Alvast bedankt!

Gr rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21

Reptile209

- gers -

De transparancy van de header en footer kan je niet aanpassen (bron). Als work-around kan je het plaatje in het document zelf opnemen en naar de bovenkant van de pagina verplaatsen, maar dat is ook niet ideaal.
Waarom wil je dit doen? Ik vind het juist wel handig dat je meteen het onderscheid ziet tussen welke delen bij de pagina horen (en aan te passen zijn), en wat bij de header/footer hoort.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:29
Verder lijken me dit persoonlijke instellingen. Als het al mogenlijk zou zijn de instellingen te veranderen, dan verandert dat natuurlijk alleen bij jou, en niet bij een eventuele klant lijkt me.

Ik vind het verder ook erg handig hoor dat je kan zien wat je kan veranderen en wat niet, en jij wilt het misschien wel erg graag full-colour aan de klant laten zien, maar ik denk stiekem dat de klant zelf het ook prettig vindt dat het een beetje transparant is tijdens het editten om te laten zien dat het niet bij de brief zelf hoort om te editten.

Behalve natuurlijk als je word documenten gebruikt, niet voor de klant om te editten, maar als communicatie middel, maar daar is het eigenlijk niet voor bedoeld, stuur dan een .pdf mee, dan kunnen ook de mensen zonder word (zoals ik bijvoorbeeld) met je communiceren.

Only when it is dark enough, can you see the stars