Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij:

- tussen de 15 en 25 jaar;
- volg je nu een VMBO, MBO of HAVO of zit je niet meer op school en is dit je hoogst afgeronde opleiding, en;
- ben jij, of is een van je ouders in Afghanistan, China, India, Iran, Irak of Pakistan geboren?

Dan kun je je nu aanmelden voor deelname aan het volgende onderzoek.

Van deze groepen zou ik graag willen weten wat ze belangrijk vinden in een baan en waar ze naar vacatures zoeken. Dit ga ik onderzoeken aan de hand van een groepsdiscussie (ong. 8 personen).

Deze discussie zal begin februari ’s avonds plaatsvinden in de Randstad (bij voorkeur Rotterdam of Den Haag) en zal 2 uur duren. Als vergoeding krijg je €30,-

De definitieve datum van de discussie stemmen we nog nader met je af.

Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een mail met je gegevens naar *knip*.

Alvast bedankt voor je reactie.

[ Voor 2% gewijzigd door Rukapul op 14-01-2010 10:17 ]

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59
Ik denk dat je beter eerst dit uit de faq kan lezen: Het algemeen beleid #verbodenspam

Hail to the king baby!

• makila
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-08 16:12
Topic is tegen de regels. MOD please delete.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

- ben jij, of is een van je ouders in Afghanistan, China, India, Iran, Irak of Pakistan geboren?
valt dit niet onder discriminatie, ik als autochtone nederlander voel mij nu zwaar achtergesteld..

Lekker zijn is een gave :)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50
spam

Hulde voor de 28 (!) topicreporters :)

En een klein standje voor de heren hierboven ;) Op naar een volgend spamtopic met 0 reacties en 50 TR's :P

[ Voor 95% gewijzigd door Rukapul op 14-01-2010 10:21 ]

Dit topic is gesloten.