Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af. Bestaat er zoiets als een mobiele variant van Auditory (Mac), Soundforge of Audition die draait op een smartphone?

Een audio edit app waarmee je bv. onder weg audio samples kunt knippen, eq-en, normalizen en opslaan.
Dit zou echt een goede uitkomst zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Up!
Iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
^

misschien heb ik dit topic (mijn eerste op tweakers) niet in de juiste categorie gestart.
Maar mijn vraag brand nog steeds

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 13:51
Welke smarthpone heb je? En voor welk platform zoek je dit?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een xperia met win mobile. Maar ik ga binnenkort een nieuw toestel kopen. Dit is voor mij een belangrijke punt. Dus vandaar. Ik wil onderweg samples kunnen knippen zodat ik thuis ermee kan werken vandaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 10:34 ]

Verwijderd

Voor de iPhone zijn er sowieso dergelijke apps beschikbaar. Ik geloof dat er voor Android ook wel zo'n apps op de markt zal komen.

Verwijderd

Topicstarter
staat nog in de kinderschoenen dus.

• Iekozz
Waarom zou je zoiets op een smarthpone willen draaien? Kan je dan niet beter bijvoorbeeld een laptop kopen en daar een pakket op draaien? DIe kan je ook overal mee naartoe nemen.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Verwijderd

Topicstarter
als ik onderweg ben.. bus, trein of tram... of simpelweg ergens waar ik tijd ga doden. Dan zou ik dit graag op mn phone willen kunnen. Zo een toestel leent zich hier perfect voor lijkt me. Die laptop trek ik niet even uit mijn zak. Bij thuiskomt gooi ik dan alles op mn laptop of desktop om er mee te werken.

• Iekozz
Heb je toevallig iTunes op je pc? Daarmee kan je even kijken of er misschien wat voor de iPhone is.

Met google vind ik Poddio voor de iPhone.

Verwijderd

Topicstarter
oke cool dank. ik zit nu op mn werk.. kom niet op google en mn xperia wordt gerepareerd. Dus ik zal thuis even kijken of die Poddio wat is. In ieder geval bedankt alvast.

Verwijderd

Topicstarter
hehe oke net even gecheckt op iemand zn iphone die Poddio. Die app kost 109,95 EU... dat zijn geen grappen!
Maar ziet er wel interessant uit.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
We hebben je in het verleden al een paar keer gemeld hoe het op dit forum werkt, helaas pak je dat niet op en zijn we genoodzaakt om je topic te sluiten. Lees Het algemeen beleid aub eens door om een idee te krijgen hoe het hier werkt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.