specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Fijne reactie hoor....Op dinsdag 06 maart 2001 20:09 schreef pakradja007 het volgende:
MIJN TOETSENBORD>:)
Ik weet niet of er zoveel verschil zal zitten tussen bijvoorbeeld een duur toetsenbord of een goedkoop toetsenbord Ik denk dat er niet veel aandacht wordt besteed aan het gamervriendelijk maken van toetsenborden.
Verwijderd
nee srry als je wasd of waxd config gebruikt om te quaken....koop zo een natuiral bord.........want meer toesten heb je niet nodig:)
woeps twee keer hetzelfde niet echt nuttig dus...
Verwijderd
tjonge he:+Op dinsdag 06 maart 2001 20:14 schreef Dannizman het volgende:
edit:
woeps twee keer hetzelfde niet echt nuttig dus...
jus kiddin:)
Die van de Logitech Elite set
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
neem dan esdf configuratie, dan heb je meer toetsen om je heen die je ten volle kunt benutten
(iedere toets om je heen team_say of erm, een gun ofzo , (mijn q3 config) )
zo heb je snel toegang tot iedere gun ipv met je wheelie te scrollen of op 1234567890 te rammen e.d
en 2 wapens onder 1knop zorgt ook alleen maar voor langer schakelen tussen die gunz
Verwijderd
die is echt VVVEEEETTTT relaxt :):):):):):):)
Dat is een draadloze muis en toetsenboord in 1 op 1 ontvanger voor 200 piek
Is reuze handig en heb goed berijk
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Verwijderd
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
weet alleen niet of die goed werkt met games... kewl is ie wel.
check www.datahand.com
blup
Verwijderd
KOOP EEN KEYTRONIC! Dat zijn gewoon al jaren de beste toetsenborden ooit, je moet alleen wel wat 'slagkracht' hebben. [redelijk zwaar] en de keys zijn wat rechthoekig. [Echt je duimen laten leunen op de spatiebalk gaat niet zo snel. ]
Anders zou ik zeggen, loop FF een Office Centre binnen of een andere winkel waar keyboards altijd open en bloot staan. Ga daar FF denkbeeldig je game op spelen en kooop hem dan bij de goedkoopste
[Zo'n Natural Pro keyboard typt heel lekker, maar of je er ook lekker op game-et] dat weet ik niet!]
Verwijderd
Dus, niet zomaar een merk-toetsenbord kopen (als je dat wel dot, koop dan een Logitech), maar effe kijken naar een DELL (ook bekend, maar de toetsenborden niet)
Lekkere zachte aanslag
Natural-keyboards vind ik wel prettig voor m'n polsen op zich, maar ik ga er zo langzaam van typen
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Ik heb ook zo'n setje gehad, zeer frustrerend in spellen.Op vrijdag 09 maart 2001 13:17 schreef kram het volgende:
mijn logitech cordless deskop pro zetje bevalt prima ook het toetsen bord
Blijft zo'n toets hangen en win je bijvoorbeeld niet in een race spel. Nee ik heb gewoon een Keytronic ergoforce keyboard en dat voldoet goed.
Verwijderd
Een toetsenbord is toch echt persoonlijke voorkeur en met het ene toetsenbord ga je echt niet meer fraggen dan met het andere toetsenbord.
Dus ga naar de dichtsbijzijnde computerwinkel en koop het eerste/goedkoopste toetsenbord wat je ziet... en je zit goed!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
whehe, hardclick roeleertOp woensdag 07 maart 2001 17:04 schreef Slein het volgende:
Ga naar een kringloopwinkel en koop daar voor f1,50 een ECHT OUDERWETS hardclick toetsenbord, en een verloopstekkertje naar PS/2. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer. Zonder windows-toetsen.
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen).
Ik had echt een nieuw hardclick keyboard,e cht vet dingetje, alleen toen ik een keer terug kwam van een LANparty was ik een hele zooi toetsen kwijt, dus nu gebruik ik hem niet meer (vraag me niet hoe ik het voro elkaar heb gekregn
Nu heb ik een cordless keyboard van logitech,, zonder loze multimedia toetsen enzo
Verwijderd
Hier ben ik mee eens. Wat jij een geweldig toetsenbord vind, vind een ander misschien zwaar klote. Waar ik het niet mee eens ben, is dat je zomaar een of ander toetsenbord moet kopen. Ga gewoon naar een zaak toe en laat je daar stevig gaan op de daar aanwezige toetsenborden, dan weet je vanzelf wat goed is. Ik zelf gebruik Olivetti toetsenborden van bijna 10 jaar uit. Ze zijn stevig, licht, niet groter dan noodzakelijk en ze maken niet van die irritante 'tik' of 'klik' geluiden.Op zaterdag 28 juli 2001 00:39 schreef Tampie2000 het volgende:
Een toetsenbord is toch echt persoonlijke voorkeur en met het ene toetsenbord ga je echt niet meer fraggen dan met het andere toetsenbord.
Mijn resultaat:
Saveway: matig, kut aanslag, hele bord voel beetje plastic aan.
Trust: Ze hadden alleen blauw en groen doorzichtige kutdingen
Logitech: Heerlijke bordjes!
Microsoft: Nog lekkerder dan Logitech, iets harde aanslag, de toetsen 'kliken' net iets meer.
Ik heb dus de Microsoft internet pro gekocht.
Zit nu te typen op die Logitech Cordless desktop pro, dat zou errug goed moeten werken. Enige nadeel vind ik al die overbodige (windows-en andere) toetsen. Misschien nog wel beter zijn de echt ouderwetse IBM- of Laser toetsenborden (laatste nog met AT-aansluiting), die ik hier ergens in huis nog heb rondslingeren. Inderdaad een lekkere klik als bevestiging dat je iets getypt hebt. IBM met zware aanslag, Laser iets lichter (toch mijn favoriet). Suc6
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh