Een goed gamer toetsenbord.

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 14:59
Er is al vaak een topic geweest over wat de beste gamer muizen zijn (boomslangs e.d.), maar wat zijn nou eigenlijk goede gaming toetsenborden?

Ik zelf hou meer van toetsen die echt terugveren. ik heb ook zo'n toetsenbord gehad met zo'n rubberen matje...na een half jaar bleven de toetsen gewoon vastplakken!

Ik ben op zoek naar zo'n goed toetsenbord. Suggesties? thanx! :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

MIJN TOETSENBORD>:)

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 14:59
Echt...nuttig....|:(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op dinsdag 06 maart 2001 20:09 schreef pakradja007 het volgende:
MIJN TOETSENBORD>:)
Fijne reactie hoor....

Ik weet niet of er zoveel verschil zal zitten tussen bijvoorbeeld een duur toetsenbord of een goedkoop toetsenbord Ik denk dat er niet veel aandacht wordt besteed aan het gamervriendelijk maken van toetsenborden.

Verwijderd

>:) >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

nee srry als je wasd of waxd config gebruikt om te quaken....koop zo een natuiral bord.........want meer toesten heb je niet nodig:)

• UnderFlow
  • Laatst online: 15-01-2024
edit:

woeps twee keer hetzelfde niet echt nuttig dus...

Verwijderd

Op dinsdag 06 maart 2001 20:14 schreef Dannizman het volgende:
edit:

woeps twee keer hetzelfde niet echt nuttig dus...

tjonge he:+
jus kiddin:)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik moet zeggen dat m'n cherry G83 goed bevalt

• jep
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

ER is maar 1 keyboard .. voor alles ..

Die van de Logitech Elite set ;)

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:12
Goed Game Toetsenbord? Neem een Microsoft Naurel of een Microsoft Internet Keyboard >:)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

wasd configuratie in 3d shooters vind ik niet slim
neem dan esdf configuratie, dan heb je meer toetsen om je heen die je ten volle kunt benutten
(iedere toets om je heen team_say of erm, een gun ofzo , (mijn q3 config) )
zo heb je snel toegang tot iedere gun ipv met je wheelie te scrollen of op 1234567890 te rammen e.d
en 2 wapens onder 1knop zorgt ook alleen maar voor langer schakelen tussen die gunz

Verwijderd

gewoon standaard cheapass keyboardje van de mycom van 2 tientjes. werkt perfect, typt lekker en de reactie snelheid is toppy.

• dajuan
  • Laatst online: 17-08 20:56
ik heb de logitech internet keyboard

die is echt VVVEEEETTTT relaxt :):):):):):):)

Verwijderd

Heb ook die logitech is wreed relaxed.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 16:32
Ik heb een logitech I touch set

Dat is een draadloze muis en toetsenboord in 1 op 1 ontvanger voor 200 piek

Is reuze handig en heb goed berijk

• Slein
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Ga naar een kringloopwinkel en koop daar voor f1,50 een ECHT OUDERWETS hardclick toetsenbord, en een verloopstekkertje naar PS/2. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer. Zonder windows-toetsen. :9
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen :) ).

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

ik heb er zoeentje van het grofvuil... hiermee kun je iemand z'n hoofd inslaan....loei zwaar...en niet kapot te krijgen... en natuurlijk loei oud...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Gebruik zelf een Microsoft Natural keyboard pro werkelijk een heerlijk beestje :) voor i-net en gamen.:P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

deze zou ik wel willen hebben...
weet alleen niet of die goed werkt met games... kewl is ie wel.

check www.datahand.com

• Bezulba
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb ook een ms natural.. en het bevalt mij prima :) oke mischien kan je dan de esdf combo niet meer doen maar ach wasd combo werkt ook en er zitten genoeg knoppen in de buurt voor zowel cs als q3 als dflw en je kan altijd de rest volgooien met onzin like say team i'm hit ofzo :)

blup

Verwijderd

Tsjaa als ik wil typen of knopjes indrukken [ik speel heel soms CS], dan is mijn toetsnebord daar extreem geschikt voor.

KOOP EEN KEYTRONIC! Dat zijn gewoon al jaren de beste toetsenborden ooit, je moet alleen wel wat 'slagkracht' hebben. [redelijk zwaar] en de keys zijn wat rechthoekig. [Echt je duimen laten leunen op de spatiebalk gaat niet zo snel. ]

Anders zou ik zeggen, loop FF een Office Centre binnen of een andere winkel waar keyboards altijd open en bloot staan. Ga daar FF denkbeeldig je game op spelen en kooop hem dan bij de goedkoopste >:).
[Zo'n Natural Pro keyboard typt heel lekker, maar of je er ook lekker op game-et] dat weet ik niet!]

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Wel eens cherry geprobeerd, die zijn lekker zacht man

Verwijderd

Ik heb van m'n pa een Dell toetsenbord geronseld. Klikt lekker als je toetsen indrukt maar is absoluut niet zwaar. Ik zou nooit mijn toetsenbord wegdoen

Dus, niet zomaar een merk-toetsenbord kopen (als je dat wel dot, koop dan een Logitech), maar effe kijken naar een DELL (ook bekend, maar de toetsenborden niet)

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
acer 6511-PA
25 piek bij MyCom

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Microsoft Internet Keyboard Pro.

Lekkere zachte aanslag :).
Natural-keyboards vind ik wel prettig voor m'n polsen op zich, maar ik ga er zo langzaam van typen :(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

mijn logitech cordless deskop pro zetje bevalt prima ook het toetsen bord

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 13:17 schreef kram het volgende:
mijn logitech cordless deskop pro zetje bevalt prima ook het toetsen bord
Ik heb ook zo'n setje gehad, zeer frustrerend in spellen. :(
Blijft zo'n toets hangen en win je bijvoorbeeld niet in een race spel. Nee ik heb gewoon een Keytronic ergoforce keyboard en dat voldoet goed.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb zelf een Cherry G38 (of was het G83?) en die is erg prettig in gebruik, zowel voor het langere typewerk (werkstukken dus) als voor games... reageert erg lekker en de toetsen maken geen irritante geluiden... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

ik heb hier zowat aalle kickass tobo's liggen, maar ik zweer bij m'n Accufeel tobo van 12,95, soepele arrows en ook nog eens een blok van 9 toetsen recht boven mn arrows.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
jeeeeeezus man dat jullie hier nog normaal op reageren...... erg vreemd. :?

Een toetsenbord is toch echt persoonlijke voorkeur en met het ene toetsenbord ga je echt niet meer fraggen dan met het andere toetsenbord.

Dus ga naar de dichtsbijzijnde computerwinkel en koop het eerste/goedkoopste toetsenbord wat je ziet... en je zit goed! |:(

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op woensdag 07 maart 2001 17:04 schreef Slein het volgende:
Ga naar een kringloopwinkel en koop daar voor f1,50 een ECHT OUDERWETS hardclick toetsenbord, en een verloopstekkertje naar PS/2. Zo maken ze ze tegenwoordig niet meer. Zonder windows-toetsen. :9
(Voor de jeugd van tegenwoordig: een hardclick toetsenbord is een toetsenbord wat *klik* zegt als je op een toets drukt. Dus niet *bonk* of *blob* of *niks*. Hardclick wil niet perse zeggen dat je er loeihard op moet drukken, alleen dat je echt merkt dat een toets contact maakt. Ik ging er twee keer zo snel van typen :) ).
whehe, hardclick roeleert :o
Ik had echt een nieuw hardclick keyboard,e cht vet dingetje, alleen toen ik een keer terug kwam van een LANparty was ik een hele zooi toetsen kwijt, dus nu gebruik ik hem niet meer (vraag me niet hoe ik het voro elkaar heb gekregn :+)

Nu heb ik een cordless keyboard van logitech,, zonder loze multimedia toetsen enzo :)

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 00:39 schreef Tampie2000 het volgende:
Een toetsenbord is toch echt persoonlijke voorkeur en met het ene toetsenbord ga je echt niet meer fraggen dan met het andere toetsenbord.
Hier ben ik mee eens. Wat jij een geweldig toetsenbord vind, vind een ander misschien zwaar klote. Waar ik het niet mee eens ben, is dat je zomaar een of ander toetsenbord moet kopen. Ga gewoon naar een zaak toe en laat je daar stevig gaan op de daar aanwezige toetsenborden, dan weet je vanzelf wat goed is. Ik zelf gebruik Olivetti toetsenborden van bijna 10 jaar uit. Ze zijn stevig, licht, niet groter dan noodzakelijk en ze maken niet van die irritante 'tik' of 'klik' geluiden.

Verwijderd

logitech cordless desktop pro
muis en key in 1
perfect!

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ben afgelopen woensdag nog naar de shop geweest en heb me even op het assortiment keyboardjes uitgeleefd. Ze hadden daar Saveway, Logitech, Trust en Microsoft.

Mijn resultaat:
Saveway: matig, kut aanslag, hele bord voel beetje plastic aan.
Trust: Ze hadden alleen blauw en groen doorzichtige kutdingen :r en ik heb een aangeboren afkeur voor Trust
Logitech: Heerlijke bordjes!
Microsoft: Nog lekkerder dan Logitech, iets harde aanslag, de toetsen 'kliken' net iets meer.

Ik heb dus de Microsoft internet pro gekocht.

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:21
Yo

Zit nu te typen op die Logitech Cordless desktop pro, dat zou errug goed moeten werken. Enige nadeel vind ik al die overbodige (windows-en andere) toetsen. Misschien nog wel beter zijn de echt ouderwetse IBM- of Laser toetsenborden (laatste nog met AT-aansluiting), die ik hier ergens in huis nog heb rondslingeren. Inderdaad een lekkere klik als bevestiging dat je iets getypt hebt. IBM met zware aanslag, Laser iets lichter (toch mijn favoriet). Suc6

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Pagina: 1