Wie kan mij helpen, ik wilde op mijn pc windows 7 installeren maar tijdens de installatie vind hij geen hardeschijf om windows te installeren. Ik krijg dan een venster waar normaal de hardeschijf pertities staan staat nu niets, als ik op drivers installeren druk en dan op bladeren krijg ik een lijst met drives en daar staan verwisselbare drives dvd spelers tussen en dan zie ik wel de hardeschijf maar dan met driveletter X. de harde schijf is een sata.
Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google. Je kunt je startpost aanvullen d.m.v. de
knop.
Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
In je specifieke geval zul je dus een SATA driver moeten laden (dmv een usb stick).

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
In je specifieke geval zul je dus een SATA driver moeten laden (dmv een usb stick).
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 14-01-2010 09:22 ]
Even kijken bij de site van je moederbord, grote kans dat je de sata-drivers moet inladen, in windows 7 kan dat makkelijk via een USB stick.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.