Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:19

Saven

Administrator

Topicstarter
Goedenacht,
Ik zit met een zeer vervelend probleempje. Om te beginnen vertoonde mijn internet net kuren, ik rebooten/resetten alles opnieuw instellen etc wilde soms niet werken/soms wel.

In de tussentijd zat ik op mijn wlm account via mijn mobiel via mobiel internet. Toen ik internet aan de praat kreeg logde ik uit op de mobiel en probeerde ik in te loggen op de pc. Inloggen werkt wel, maar na 5 seconden wordt ik automatisch weer uitgelogd. Als ik op de laptop op dezelfde account inlog heb ik hetzelfde probleem. Met een ander account lukt het wel gewoon.

Dus ik kijken op mobiele telefoon of ik kon inloggen, maar daar kreeg ik de melding dat ik ergens anders was ingelogd. Heel vreemd dus. Helaas heb ik te weinig tijd om in te stellen in WLM dat hij alle andere clients moet uitloggen als ik inlog, dus dat gaat niet.

Weet iemand een oplossing? Of een registertweak ofzo zodat ik iedereen uitlog behalve mijn eigen pc als ik inlog? :) HELPPP ;(

Edit: Net vliegensvlug voor elkaar gekregen om het vinkje aan te vinken, maar dat bood geen oplossing helaas
Edit2: Mobiel blijft nog dezelfde melding geven dat ik ergens anders aangemeld ben |:(
Edit3: via ebuddy kan ik wel aanmelden en chatten

[ Voor 10% gewijzigd door Saven op 14-01-2010 02:53 ]