Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Beste tweakers,

Switcherd heeft net een probleem ondervonden en wel als volgt:

Ik probeerde via Ovi de nieuwste firmware te installeren op mijn n97. Meerdere keren mislukte dit waarop ik braaf de aanwijzingen op het scherm volgde. Nadat dit na 3 a 4 keer nog niet bleek te werken besloot ik maar op annuleren te drukken. Nu heb ik echter het probleem dat ik helemaal niets meer kan met mijn toestel. Windows (7) herkent hem niet meer en ook het toestel uberhaubt opstarten gaat niet. Wanneer ik op de aan/uit knop druk trilt hij licht maar verder doet hij helemaal 0.0...

Wie o wie kan mij helpen.
Alvast reuze bedankt!

Edit: trillen is hij nu ook al te lui voor. Maw hij doet echt niets meer!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Switchie op 14-01-2010 01:41 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:26
Haal de accu er even uit voor een paar seconden en stop em dan terug. ff je mobiel aan de lader en dan een hard reset geven.
Mijn nokia 5800 had ook van die fratsen tijdens een update. De telefoon liep vast en de batterij werd ineens heel erg snel leeg gezogen. Aangezien het allebij s60v5 gebruikt is het het proberen waard.

Met een hard reset is er wel een kans dat je data kwijtraakt, maar aangezien je een update wou doen neem ik maar aan dat je een backup hebt uitgevoerd.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
heb inderdaad een backup van al mijn data dus dat is het probleem niet.... je bedoelt een hard reset in de vorm van: aanknop+shift+spatie+backspace? op deze toetsencombinatie reageert hij namelijk niet maar ik zal het nogmaals proberen straks...

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Nope, net nog even geprobeerd, krijg geen respons van de tel. wanneer een hard reset probeer...
morgen maar even terug naar de winkel ben ik bang :s

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11 11:44
Ik denk dat je toch even langs een Nokia Service Point moet dan, mogelijk kunnen hun hem nog fixen ter plekke en anders zullen ze hem moeten opsturen, dat betekent wel dat je hem ff kwijt bent...

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:26
Mja, ik neem aan dat je hem ook even aan de oplader hebt gehad twerijl je de hard reset deed?
Anders lijkt een NSP mij ook een goed idee...

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Topicstarter
Hij lag inderdaad aan de lader. Denk dat er niets anders opzit dan vandaag even langs het service point te rijden. gelukkig heb ik er één in mijn woonplaats zitten.

Pagina: 1