Beste tweakers,
Switcherd heeft net een probleem ondervonden en wel als volgt:
Ik probeerde via Ovi de nieuwste firmware te installeren op mijn n97. Meerdere keren mislukte dit waarop ik braaf de aanwijzingen op het scherm volgde. Nadat dit na 3 a 4 keer nog niet bleek te werken besloot ik maar op annuleren te drukken. Nu heb ik echter het probleem dat ik helemaal niets meer kan met mijn toestel. Windows (7) herkent hem niet meer en ook het toestel uberhaubt opstarten gaat niet. Wanneer ik op de aan/uit knop druk trilt hij licht maar verder doet hij helemaal 0.0...
Wie o wie kan mij helpen.
Alvast reuze bedankt!
Edit: trillen is hij nu ook al te lui voor. Maw hij doet echt niets meer!!!
Switcherd heeft net een probleem ondervonden en wel als volgt:
Ik probeerde via Ovi de nieuwste firmware te installeren op mijn n97. Meerdere keren mislukte dit waarop ik braaf de aanwijzingen op het scherm volgde. Nadat dit na 3 a 4 keer nog niet bleek te werken besloot ik maar op annuleren te drukken. Nu heb ik echter het probleem dat ik helemaal niets meer kan met mijn toestel. Windows (7) herkent hem niet meer en ook het toestel uberhaubt opstarten gaat niet. Wanneer ik op de aan/uit knop druk trilt hij licht maar verder doet hij helemaal 0.0...
Wie o wie kan mij helpen.
Alvast reuze bedankt!
Edit: trillen is hij nu ook al te lui voor. Maw hij doet echt niets meer!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Switchie op 14-01-2010 01:41 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren