Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aaaaaaaaaargh......

Sinds twee dagen heb ik een zoemend geluid die uit m'n monitor - Samsung 2443NW - komt. Ik heb vanalles geprobeerd, het gaat niet meer weg. Enkel wanneer je Brightness op 100% instelt verdwijnt het geluid.

Kapot?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Komt vaker voor:
[TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 7

Komt door een spoeltje wat gaat fluiten bij hogere frequenties.

Druppeltje lijm op het piepende spoeltje en het is over. Maarja dat zou ik alleen doen als je geen garantie meer hebt :P

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 14-01-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit scherm nog geen jaar in bezit...

Dat spoeltje maakte vroeger geen zoemend geluid. Beetje triestig dat dit nu al voorkomt. Ik denk dat ik hem maar eens binnenbreng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:42
Ik heb zelf de 2243BW, waarbij het piepend geluid in een soort sinus langskomt als ik van 0%-100% brightness ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mking
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb ook een irritant 'zoemend' geluid op mijn Samsung 2333HD TV/LCD scherm. Dat gebeurd alleen als ik de ''verlichting'' van maximaal verander naar 8 of lager...bovendien heb ik nog een 'probleem'. Er zit namelijk een blauwe lampje aan de voorkant. Maar als ik ga slapen of het is heel donker in mijn kamer gaat deze blauwe lampjestrip aan. (Ook als de TV uitstaat terwijl ik slaap) dan gaat die OPEENS aan en door dat felle blauw word ik weer wakker.

Ik heb de TV misschien 4 maanden nu...misschien Samsung bellen dat ze langs moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
2253bw hier, zelfde idee. Begon kort geleden, geen idee hoe het komt/te verhelpen is.
Pagina: 1