Toon posts:

ben ik nou gek? problemen met p45 drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan nergens normale uitvoerbare drivers voor mijn p45 neo 3 fr vinden, het gaat dan over de ethernet ofwel lan drivers.

dit klink als een domme post, maar ik heb het zweet op mijn voorhoofd... serieus een processor overclocken naar 4 Ghz, of systemen bouwen voor vrienden lukt allemaal maar ik kan nu wel janken.!!! ;( en het enige wat ik krijg van msi zijn een stapeltje dll bestanden en wat systeem bestanden, geen setup exe of wat dan ook.

softpedia geeft alleen een dooie link

EDIT: XP 32 drivers

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-03 11:37

Step

step@tweakers.net#

Waarom wil je een .exe? Waarom niet gewoon ff de driver installeren middels apparaatbeheer en die bestanden? nog geen minuut werk? :)

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Verwijderd

Topicstarter
oke leer mij dat alsjeblieft, heb altijd die bestanden ontlopen... IK BEN ERG NIEUWSGIERIG

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:39
alles direct bij de fabrikant halen? intel voor chipset dus om mee te beginnen. Lan chip zul je zelf even moeten opzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Craven87 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:01:
alles direct bij de fabrikant halen? intel voor chipset dus om mee te beginnen. Lan chip zul je zelf even moeten opzoeken.
intel, intel, dat gedeelte is al lang klaar de lan kaart is van realtek... 8111c, maar daar ben ik al uren mee bezig

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 15:13

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ongeveer de methode:
Configuratiesysteem -> Systeem -> Apparaatbeheer
Daar in de lijst het apparaat selecteren, rechtsklikken, Stuurprogramma bijwerken...

Vervolgens ga je ipv Automatisch zoeken voor Ik wil zelf kiezen, en druk je hem dmv Bladeren met de neus op de door jou uitgepakte bestandjes met de juiste driver.

[Edit]
Realtek LAN driver van MSI: http://global.msi.eu/inde...c=driverfile&dno=2474&i=2

En die kun je dus middels Apparaatbeheer gewoon installeren.
Dat ZIPje uitpakken naar een mapje.
Wat overigens ook zal werken is in Apparaatbeheer het onbekende apparaat verwijderen. Vervolgens opnieuw opstarten en dan krijg je "Nieuwe Hardware gevonden" voor de neus. Daarin kun je vervolgens ook "Ik wil zelf kiezen" doen en hem wijzen op de uitgepakte bestanden.

[ Voor 43% gewijzigd door Ultraman op 13-01-2010 22:09 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Netwerkgerelateerde zaken horen niet in PMG
> NT

Verwijderd

Topicstarter
Ultraman schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:07:
Ongeveer de methode:
Configuratiesysteem -> Systeem -> Apparaatbeheer
Daar in de lijst het apparaat selecteren, rechtsklikken, Stuurprogramma bijwerken...

Vervolgens ga je ipv Automatisch zoeken voor Ik wil zelf kiezen, en druk je hem dmv Bladeren met de neus op de door jou uitgepakte bestandjes met de juiste driver.

[Edit]
Realtek LAN driver van MSI: http://global.msi.eu/inde...c=driverfile&dno=2474&i=2

En die kun je dus middels Apparaatbeheer gewoon installeren.
Dat ZIPje uitpakken naar een mapje.
Wat overigens ook zal werken is in Apparaatbeheer het onbekende apparaat verwijderen. Vervolgens opnieuw opstarten en dan krijg je "Nieuwe Hardware gevonden" voor de neus. Daarin kun je vervolgens ook "Ik wil zelf kiezen" doen en hem wijzen op de uitgepakte bestanden.
het klonk zo makkelijk, met auto zoeken vind hij niks en met zelf bladeren naar het path zegt hij daarna niet goed geinstalleerd en en dan staan er in 1 X 2 onherkende netwerk kaarten

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-02 13:50
misschien even de msi live update starten: http://global.msi.eu/inde...ile&dno=4862&type=utility
sorry slecht idee, heeft internetverbinding nodig 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Bulldock op 13-01-2010 22:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
HELAAAA!!!!!! APPARAAT START NIET... MAAR TOCH INTERNET HAHAHA DOMME WINDOWS..!!
ULTRAMAN SCHATJE JIJ HEBT ME TOCH GERED ,, BEDANKT

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-02 13:50
cdrommetje bewaren volgende keer

Verwijderd

Topicstarter
2e handsje he voor overclock testjes, q9550 nu op 4.0 ghz maar windows was daardoor corrupt en niet meer te redden haha
Pagina: 1