Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:21
Mede tweakers,

Om eerlijk te zijn ben ik niet thuis in video zaken en is dit de eerste keer dat ik me een beetje begeef op dit ijs.

Om maar gelijk in huis te vallen ben ik opzoek naar een HDMI of DVI-I naar Firewire converter. Ik ben hier naar opzoek om onze Tandberg 6000 MPX te koppelen aan mijn MacBook Pro met Adobe's OnLocation er op. Ik ben wel aan het zoeken geweest, maar de zoektocht lijk een stuk lastiger dan gedacht. Kunnen jullie mij hierin adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik ga zeggen dat dit niet gaat werken: waarom heb je dit nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liqued
ik wil gebruik maken van de camera om vodcast in elkaar te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Kun je even kort wat vertellen over aansluitingen op/aan dat Tandberg ding?

En hoe die werkt/ wat ie precies doet?

Is het een soort van IP camera?

[ Voor 33% gewijzigd door Vanx op 13-01-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eerder benieuwd waarom je op je macbook pro geen aansluiting kunt pakken. Daar zit toch gewoon een DVI aansluiting op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Mini displaylink, geloof ik. Maar dat kun je makkelijk naar DVI maken. Ik weet alleen niet of dat ook een input is. Wat volgens mij wel de bedoeling is, zie Vodcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liqued
Het is inderdaad om gebruik te maken van de camera van de tandberg machine. Dat wil zeggen dat ik wil "opnemen" wat er uit die camera komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:13
D'r zijn niet zo heel apparaten om hdmi/dvi te capturen. Dan is het makkelijker om de composite out te pakken en deze op een goedkope tv-kaart aan te sluiten, maar dan is de kwaliteit ws om te huilen. Kun je niet beter een (goede) webcam naast de normale camera monteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

ALs ik de specs zo zie komt er gewoon een netwerk stream uit dat ding.
Leveren ze geen software om daar iets mee te doen ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 19:05
Dus je zoekt iets als de Epiphan DVI2USB, maar dan meer geschikt voor het opnemen van video beelden ?

Link naar een test: http://www.hardware.info/...piphan_DVI2USB_Solo_test/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liqued
Ziet er goed uit Chills. Alleen de prijs is echt een issue. Het zou juist leuk zijn als ik zonder een extra camera te kopen dit kan oplossen (lees: voor €100,- zou er toch een oplossing moeten zijn)
Pagina: 1