.net state van business objecten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand tips hoe ik makkelijk kan bijhouden of de properties van een business object gewijzigd zijn?

Ik heb een aantal business objecten waarvan de properties getoond zullen worden in gewone vb .net forms. Als de gebruiker een waarde in bv een tekstbox wijzigd moet je bv bij het sluiten van de form de vrij krijgen "Wil u de gemaakte wijzigingen opslaan". Om dit te bekomen moet ik dus ergens kunnen bijhouden of een waarde effectief gewijzigd is...

Kan dit door databinding te gebruiken?

Moet ik alles gaan af testen in de setters van de properties?

Of is er een andere, makkelijke manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
SEA >> PRG

Verder: heb je al eens gewoon gezocht :? Of al eens gekeken naar INotifyPropertyChanged?

Ik zie dat je nieuw bent hier (welkom :w ) dus dan is het misschien handig dat ik je meteen even op onze Quickstart wijs waarin je zult lezen dat we hier wel graag zien wat je zelf al hebt gedaan. Dat is (o.a.) om te voorkomen dat we met zaken komen aanzetten die je al lang geprobeerd hebt maar ook omdat we graag zien dat je zélf ook moeite doet om tot een oplossing te komen voor je probleem. We zijn een discussieforum en geen afhaalchinees ;)

[ Voor 70% gewijzigd door RobIII op 13-01-2010 21:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij