Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Splinter Cell Chaos Theory loopt vast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even kort voorstellen:
Willem, een kwartje jong, veelzijdige en op momenten drukke baan in onderhoud/magazijn/schoonmaak, begonnen met de Commodore 64 en later de eerste PC, ooit eens op de basisschool een set cadeaubonnen gewonnen waar een GameBoy van gekocht werd, verder nog hele brede interesses.

Ik was vorige week in het laatste level bezig aan het laatste stukje waar Sam voor het glas met die admiraal staat te lullen, maar nadat ik aan de andere kant naar boven wil klimmen valt het beeld eerst stil en vervolgens uit met als gevolg een "no signal" melding waarbij de computer ook nergens meer op reageert. Leuk, geweldig... even resetten denk je dan ware het niet dat na dit een aantal keren zonder verbetering herhaald te hebben je spelersprofiel beschadigd blijkt te zijn en daarom maar vrolijk gewist is zodat je weer helemaal overnieuw kan beginnen :'(
Wat kan hier aan de hand zijn en hoe kom ik aan een level cheat code? Mijn computer valt ruim binnen de specs, ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd en de schijf gedefragmenteerd, niets mocht baten. Ok het spel zelf (een Collectors Edition met extra goodies) heb ik in Canada gekocht... zou mijn Europese computer niet tegen die eigenaardige Canadese software kunnen?

Worden er trouwens wel eens LAN parties georganiseerd in Noord Limburg/Gelderland/Noord Brabant? Nog nooit aan deelgenomen maar zou het leuk vinden om eens te doen en als de bug overslaat misschien te herhalen :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen Chaos Theory liefhebbers?

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Chaos Theory is inderdaad een fantastisch spel, en zonde als je hem niet uit kunt spelen. Heb je al geprobeerd de game te herinstalleren? Mij lijkt het een beschadigd bestand te zijn oid.

Verwijderd

Topicstarter
Herinstalleren heb ik nog niet geprobeerd, maar wie zegt dat het beschadigde bestand dan niet opnieuw mee overgezet word? Ik vraag me werkelijk af wat precies voor dit merkwaardige voorval kan zorgen, het hele spel kom je zonder problemen door en dan op het laatst zoiets :? Misschien toch een kleurenkaart die op het laatste moment de boel niet meer kan trekken?