Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:18
Hier stond vroeger mogelijk iets nuttigs, nu niet meer, sorry :).

[ Voor 142% gewijzigd door Mar.tin op 27-07-2022 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

1ste gedachte: vochtschade

Het is een gedachte, geen bewijs oid, maar heb in het verleden veel toestellen gezien met dergelijke problemen. Beetje vuil of stof in je 3,5mm kan met perslucht wel weg, maar het helpt nu niet. Dat daarnaast het scherm ook "raar" doet en je speaker te zacht is lijkt het vermoeden te versterken... :/

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 174% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien late reactie maar: Ik denk dat ze eht op vochtschade gaan gooien, gezien condens ook al voldoende is om de stroken te laten kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
Kan heel goed vocht zijn, ik heb het ook gehad, meerdere malen
oa.a na een regenbui in frankrijk waar hij in mijn korte broek zat, en tijdens het spelen van games in landscape mode, dan bedekt je vinger vaak het gat van de headphone en komt er zweet in. ging elke keer bij mij weer na een half uurtje over ofzo. maar hij is dan ook niet vaak 'vochtig' geweest, als hij (vaak) in de stomende douche ligt kan ik me voorstellen dat er vocht in komt.
zeker als je er kort later meer naar buiten gaat. dan condenseert dat ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 16:53
Ik weet niet of je hem inmiddels al opgestuurd hebt of niet maar ja kan voor vocht schade je headphone poort en je dock-connector checken voor verkleurde stickertjes, deze zijn wit maar worden door vocht rood/roze als dat het geval is dan doet Apple er niets meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem met de koptelefoon ook gehad met een 1e generatie iphone, dat heb ik toen opgelost door een wattenstaafje te pakken, top eraf te knippen zodat hij in je jackplug past, klein beetje contact vloeistof / alcohol oid erop, en even schoonmaken van de binnenkant. Dit lost het probleem bij mij op... door stof werkte de koptelefoon detectie gewoon niet meer :)

Hoop dat het helpt, maar voor de andere problemen zit je denk ik toch vast aan apple garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit al vaker gehad, en al vaker opgelost door de headset er een paar keer in en uit te doen. Zet een nummer op via de iPod app en doe hem er dan een stuk of 10x in en uit totdat het werkt :). Is een bekend probleem (toendertijd) met de 2G en lijkt nu dus terug te zijn op de 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 165% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 13:03 ]

Pagina: 1