Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik heb hier een Logitech MediaBoard Pro aan onze HTPC hangen, werkt perfect met een goedkoop Bluetooth stickje, zonder drivers te installeren.

Alleen de bovenste rij met knopjes (Play, forward, backward, menu etc.) werkt niet. Ik heb al op de site van Logitech gekeken maar ze bieden geen drivers omdat hij eigenlijk voor de PS3 is.

PC draait op Windows 7 Home Premium overigens.

Iemand een idee hoe ik die knopjes werkend kan krijgen?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MqT6ZDcQcM4IJoHplIVXFRE1/thumb.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door ThinkPad op 13-01-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
al geprobeerd andere drivers van de logitechsite te installeren ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:34
MadDog11 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:09:
al geprobeerd andere drivers van de logitechsite te installeren ???
Het is een driverless-model, oftewel de driver zit ingebouwd in het apparaat... dit mag het probleem niet zijn volgens mij. Er ontbreekt een stukje software om de knoppen toe te wijzen aan een functie, die zullen standaard wel PS3 instellingen hebben. Maar goed, Logitech bouwt dat toch allemaal in 1 installer normaal gesproken, dus je hebt ook wel weer een beetje gelijk :)

Je kan dus proberen een set-point suite van Logitech te installeren, gewoon meepikken bij de downloads van een ander toetsenbord. ;)

http://www.logitech.com/i...nl?osid=14&selectedFile=0

[ Voor 3% gewijzigd door MicGlou op 13-01-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Nu online
Inderdaad gebruikt Logitech zijn set-point suite voor meerdere toetsenborden, vandaar mijn opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:34
MadDog11 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:00:
Inderdaad gebruikt Logitech zijn set-point suite voor meerdere toetsenborden, vandaar mijn opmerking
:) Het was ook wel een beetje zeurpieterij van mij, maar je kan nooit duidelijk genoeg zijn toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Nu online
MicGlou schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:13:
[...]

:) Het was ook wel een beetje zeurpieterij van mij, maar je kan nooit duidelijk genoeg zijn toch? O-)
Klein beetje, maar die van mij was misschien iets te kort door de bocht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik was zonet een film aan het kijken (in MPC:HC) en drukte op het MENU knopje.

Toen zag ik dat hij iets van "Sub delay" veranderde in MPC:HC

De knopjes doen het dus wel degelijk :D
Ik moet dan alleen iets hebben om ze toe te wijzen blijkbaar.

Ik zal die Setpoint spul eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
^benieuwd of het je gelukt is, dit toetsenbord lijkt me heel interessant als media-controller. Ik zou het gebruiken met windows vista/7 en het zou ideaal zijn mochten die toetsen werken zoals de standaard mediatoetsen op mijn thinkpad laptop: die werken voor zowel kmplayer als foobar als winamp en wat nog allemaal. Op het internet lees ik berichten van mensen die zeggen dat de setpoint software niet werkt met dit toetsenbord?

[ Voor 16% gewijzigd door CyberMonkey op 03-02-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:43

Youk

Volvo For Life

Heb dit bordje ook sinds een week. Enkel nog maar getest met mijn laptop. Werkt heerlijk. Enkel die sneltoetsen heb ik ook nog niet getest.

Maar zelf zit ik nog met een ander probleempje. Heb de Azerty FR versie (ben Belg, dus hier gebruiken we azerty), maar deze is nog steeds verschillende van het Belgisch azerty NL, waar ik altijd mee werk. Dan heb ik het over dingen zoals de @ en !, ...

Zou het misschien kunnen dat de toetsen zelf overeenkomen met een ander standaard toetsenbordje van Logitech? Zo ja, dan koop ik nog zo'n bordje bij en wissel ik de toetsen.

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Is het iemand al gelukt om de sneltoetsen aan de praat te krijgen in W7? Ik overweeg ook om dit toetsenbord te kopen; weet iemand toevallig de afmetingen? Ik kan ze echt nergens vinden.

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1