Ik heb, om even wat uit te proberen, IntelliType Pro gedeïnstalleerd en later weer geherinstalleerd maar nu werkt de hotkey voor het starten van mijn mediaspeler niet meer naar behoren. Ik heb hem ingesteld om Winamp te starten maar als ik erop druk dan opent ie de map Muziek. De hotkey deed het eerst wel, zelfs nadat ik de software had gedeïnstalleerd. Ik heb al geprobeerd de knop uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen in de software, ik heb de standaard instellingen terug gezet en ook dat werkte niet. Ik had het toetsenbord eerst aan de USB poort hangen maar ik heb hem nu aan de PS/2 poort hangen om iets uit te testen. Ik had nadat ik de software had gedeïnstalleerd hem aan de PS/2 poort gehangen en vervolgens weer de software geïnstalleerd. De software had kennelijk de voorkeuren onthouden van de vorige installatie dus ik hoefde verder niks meer opnieuw in te stellen. Alle andere hotkeys werken gewoon wel zoals het hoort maar de knop voor het starten van de mediaspeler doet niet wat er ingesteld staat. Hoe kan ik dit oplossen? Mijn toetsenbord is de Microsoft Digital Media Keyboard 3000.
Maar bestaat er ook zo'n universeel programma voor het programmeren van de hotkeys van je toetsenbord? Zo ja, kunnen jullie me dan een paar noemen?
Maar bestaat er ook zo'n universeel programma voor het programmeren van de hotkeys van je toetsenbord? Zo ja, kunnen jullie me dan een paar noemen?