[Moederbord] P55A-UD3R, Hoe goed is het?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-02 11:24

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Heb dit moederbord gewonnen met de 10K wedstrijd van Gigabyte en Futuremark, en vraag me nu af, hoe goed is dit moederbord voor overclocken :P ?

Linkje naar het betreffende plankje:
GA-P55A-UD3R

Heb maar 1 review erover kunnen vinden, en die was er wel zeer lovend over, en op Hwbot staat het bordje ook al, maar ik wil even wat meer ervaringen ermee vinden.

Waarom?
Omdat ik waarschijnlijk een Core i7 erin zal zetten, en die flink wil/zal overclocken en zeker wil weten dat dit bordje dat kan hebben, of dat het eventueel beter is een ander moederbord te halen.(Hoewel deze gratis was :D)

Snelle blik in de handleiding leert dat het BIOS wel alle benodigde opties heeft, zoals PLL, BCKL en de daarbij horende voltages ect ect, maar kan de hardware zelf ook hard :+ ?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03
Kun je toch gewoon proberen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het bordje toch hebt liggen, test het gewoon. Er is zijn genoeg reviews te vinden over de P55A serie van Gigabyte om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen.
Omdat het niet de bedoeling is om op deze manier naar ervaringen te vragen (die kun je immers prima zelf googlen) gaat dit topic op slot. Ga of zelf aan de slag, of lees je wat in over de verschillende P55Aplankjes om je oordeel te kunnen vellen.

Dit topic is gesloten.