Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik heb een paar vraagjes over de htc snap...

1. Tomtom 7 werkt daarop goed? Schijnt dat je voor tomtom 7 alleen goed is voor touch screens of zijn daar 2 versies van?
2. Windows mobile is dus iets van windows (duh), dus ik veronderstel dat je via de camera ook (op je vaste computer dan) als live webcam kunt gebruiken voor bv msn?
3. Is htc snap ook met een azerty toetsenbord verkrijgbaar? (ik woon in belgie)
4. waar in belgie kan ik hem het goedkoopst kopen, zo'n azerty htc snap?

Thx alvast!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:43
1. Voor zover ik weet is Tomtom niet geschikt voor de Snap. Er zijn wel andere navigatie programma's die de Snap goed kan draaien :)
2. Nee dat kan niet, Windows mobile is geen Windows zoals je hem op de PC hebt.
3. Ja
4. Geen idee, dat moet je zelf even kijken, ik heb hem al voor 230 euro gezien op een .be site. Importeren vanuit NL is ook een optie

had je ook allemaal zelf uit kunnen zoeken, volgende keer gewoon even de zoekmachine starten ;)

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 12:35
Bliz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:06:

2. Nee dat kan niet, Windows mobile is geen Windows zoals je hem op de PC hebt.
Dit kan wel, mobiola (of iets dergelijks) maakt hier applicaties voor. Heb het zelf ooit eens gekocht en uitgeprobeerd.

Aap!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je loopt inmiddels lang genoeg op GoT rond om te weten dat we inzet vereisen in topicstarts. Effe vier vraagjes dumpen is dan ook niet de bedoeling. Ik kan er lang of kort over zijn, maar het lijkt me handig dat je nog eens naar Het algemeen beleid kijkt. Deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.