Hoi,
Ik ben een nitwit op gebied van netwerken, dit is mijn eerste ervaring hiermee..
Geprobeerd sitecom achter mijn speedtouchmodem te hangen om zo draadloos Internet
te kunnen gebruiken. Heb windows7 64bit OEM versie.
De Router zou plug and play moeten zijn.. niet dus.
PC ziet hem wel maar kom er niet door. dan weer wachtwoord niet goed, dan weer iets anders.
geprobeerd via het routermenu eea aan te passen maar snap er niet veel van.
beveiligingsprotocol komt gewoon overeen. De handleiding van de router biedt ook geen uitkomst.
(is overigens alleen op winXP en VISTA gericht)....
Als ik de wizard van de routersite probeer, dan vraagt het om een default Gateway van de ISP
en een username en password.. Geen idee wat ik daarin moet vullen? en of ik dat wel zou moeten invullen..
tzou toch PnPlay moeten zijn...
mijn vraag:
Iemand ervaring mee wat er 'standaard' handmatig aangepast moet worden om zo'n draadloos router aan te sluiten onder windows7 in combinatie met (speedtouch) modem?
kga vanavond nog eens googlen.. Maar kzie door de bomen het bos niet meer..
Grtz
Ik ben een nitwit op gebied van netwerken, dit is mijn eerste ervaring hiermee..
Geprobeerd sitecom achter mijn speedtouchmodem te hangen om zo draadloos Internet
te kunnen gebruiken. Heb windows7 64bit OEM versie.
De Router zou plug and play moeten zijn.. niet dus.
PC ziet hem wel maar kom er niet door. dan weer wachtwoord niet goed, dan weer iets anders.
geprobeerd via het routermenu eea aan te passen maar snap er niet veel van.
beveiligingsprotocol komt gewoon overeen. De handleiding van de router biedt ook geen uitkomst.
(is overigens alleen op winXP en VISTA gericht)....
Als ik de wizard van de routersite probeer, dan vraagt het om een default Gateway van de ISP
en een username en password.. Geen idee wat ik daarin moet vullen? en of ik dat wel zou moeten invullen..
tzou toch PnPlay moeten zijn...
mijn vraag:
Iemand ervaring mee wat er 'standaard' handmatig aangepast moet worden om zo'n draadloos router aan te sluiten onder windows7 in combinatie met (speedtouch) modem?
kga vanavond nog eens googlen.. Maar kzie door de bomen het bos niet meer..
Grtz