Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Call of Duty - World at War : probleem met patchen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet,

Ik wou overtijd nog eens codwaw spelen, het spel installeren lukt zonder problemen maar het patchen gaat van geen kanten :s
Telkens als ik de setup run (van de eerste patch 1.1) zegt hij dat de patch gelukt is, alles lijkt normaal gegaan te zijn; maar als ik dan wil spelen merk ik dat codwaw.exe & codwawmp.exe verdwenen zijn.
Tijdens het installeren van de patch komt de gewone laadbalk en worden de bestanden geinstalleerd, normaal komen toch de nieuwe .exe's van versie 1.1 daar te staan, maar bij mij komt er helemaal niks.

De volgende patch laten lopen gaat niet omdat de .exe's niet gevonden worden en de oude patch terug proberen gaat ook niet omdat deze zogezegd al geinstalleerd is.
Als ik dan de originele .exe's van de CD in de directory zet en zo probeer te spelen krijg ik altijd een error van 'missing_logo_treyarch_1K' of iets gelijkaardig.

Weet iemand hier een oplossing voor ?

Bedankt alvast ? :)

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Hoi probeer je spel opnieuw te installeren en dan meteen met deze patch te beginnen in plaast van eerst 1.1 te installeren.

http://tweakers.net/meukt...duty-world-at-war-15.html

Dan vandaar ver te gaan met de andere patchs.

http://www.callofduty.com/supplies/pc-updates

Ik hoop dat je hij zo wel doet. In ieder geval succes!!!

Verwijderd

Topicstarter
Dan zegt hij 'Please install the call of duty - world at war 1.4 Patch before applying the call of duty - world at war 1.5 patch.'

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Zoek even met de meuktracker naar call of duty. En download alle patchs even opnieuw iig die van 1.1 want ik denk dat er geen gewoon een fout in die patch zit. En anders probeer een full patch te krijgen ik dacht namelijk dat die van 1.5 dat wel was aangezien de dat hij mijn 1gb is. Maar dat is dus mijn fout.

Verwijderd

Topicstarter
Zonet opnieuw gedownload, ik kan vanaf 1.2 patchen zonder probleem. als ik dan 1.4 wil doen gaan de .exe's weg. (ik zet .exe's van 1.2 terug waarvan ik backup had gemaakt) en laat 1.5 tot 1.7 lopen, maar dan werkt er ook niks. Steeds de error Couldn't load 'Logo_Treyarch_1K'.