Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rjn27
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09-05 20:33
Hoi allemaal ik heb me HTPC verkocht en wil nu een mediapeler kopen, de HTPC vond mijn vrouw te veel gedoe opzich jammer want hij speelde alles perfect af.
Ik zit te denken aan een Synology 110j nas en dan een 1,5 TB schijf er in (mijn voorkeur gaat uit naar een nas die usenet ondersteund).

mijn vraag is nu welke media speler ik het beste daarbij kan kopen ik heb het forum goed doorgezocht en gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer een paar boxen weer ik intresse in heb
de AC ryan , eminent 7075, popcorn A200, Xtreamer , WD live , Mede8er MED500X

Ik wil een goede mediaspeler weinig gezeur dus met goede support
Ook heb ik nog gedacht aan een popcornhour A200 en daar een 1,5 tb schijf in deze versie van de popcorn heeft de nieuwe chipset die de c200 ook heeft en is daarom ook nog redelijk vlug met usenet .

dus daarom mijn vraag welke mediaspeler kan ik het beste pakken en welke nas past daar goed bij.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17:23

KeRsTmAnNeKe

Jeuh oud icon

Wat zijn je eisen verder, wat voor bestandformaten gebruik je veel? Wil je gebruik maken van HD audio formaten... enz enz.
De ene speler kan er nl wel mee overweg, de andere niet of minder.

Zelf ben ik erg tevreden met de PlayonHD, waar ook een harde schijf in kan... alleen heeft deze standaard geen usenet support, al is dat wel te maken.

Vitality Discoshow

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens rond in de verschillende topics hier in Mediaspelers en HTPC's. Zet de specs van alle spelers eerst naast elkaar en streep af welke niet aan je eisen voldoen. Dan kun je kijken naar reviews en dergelijke om op basis daarvan je keuze te baseren.

Omdat we verwachten dat je toch zelf op zoek gaat welk van de boxjes die je noemt wel en niet geschikt zijn gaat dit topic op slot, het is immers niet de bedoeling dat wij het voor je uit gaan zoeken.
Specifieke vragen kun je natuurlijk altijd stellen in het betreffende topic over de speler.

X-Life lanparty: 14-16 juni 2019

Mijn BGG-list

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True