Hallo hallo lieve mensen,
Ik weet niet zeker of dit mag maar ik ben ten einde raad.
Binnenkort wil ik van mijn HD-Ready tv overstappen op een Full HD tv.
Dus mijn vraag is, welke range van hd tvs kan ik het beste naar kijken.
Ik zal de tv voornamelijk voor Gamen (ps3/x360) gebruiken,
ook om blu-ray films op af te kijken en gewoon tv via de kabel te bekijken. (geen digitale tv).
De tv moet dus een goeie responsie snelheid hebben, hij moet ook heel mooi beeld kunnen weergeven, dat ik mijn blu-ray films dus op super kwaliteit kan zien, 24p?
Ook moet hij rond de 40" zijn, dus iets kleiner of groter mag.
Dus naar welke tvs kan ik het beste kijken?
Ik weet dat ik standard LCD tv's al buiten kan sluiten en het best kan kijken naar LCD-LED en Plasma.
Maar nu zit er in de toekomst ook nog is 3D televisie aan te komen.. dus is het ook niet beter om nog een half jaartje te wachten? Ik heb namelijk wel de tijd.
Alvast bedankt!
Ik weet niet zeker of dit mag maar ik ben ten einde raad.
Binnenkort wil ik van mijn HD-Ready tv overstappen op een Full HD tv.
Dus mijn vraag is, welke range van hd tvs kan ik het beste naar kijken.
Ik zal de tv voornamelijk voor Gamen (ps3/x360) gebruiken,
ook om blu-ray films op af te kijken en gewoon tv via de kabel te bekijken. (geen digitale tv).
De tv moet dus een goeie responsie snelheid hebben, hij moet ook heel mooi beeld kunnen weergeven, dat ik mijn blu-ray films dus op super kwaliteit kan zien, 24p?
Ook moet hij rond de 40" zijn, dus iets kleiner of groter mag.
Dus naar welke tvs kan ik het beste kijken?
Ik weet dat ik standard LCD tv's al buiten kan sluiten en het best kan kijken naar LCD-LED en Plasma.
Maar nu zit er in de toekomst ook nog is 3D televisie aan te komen.. dus is het ook niet beter om nog een half jaartje te wachten? Ik heb namelijk wel de tijd.
Alvast bedankt!