Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug?]

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik had net in een topic wat ik vond via de search een bericht gezet over Nuon en energie. Daarna zag ik dat er een topic was wat beter overeenkwam met mijn vraag, dus ik wilde mijn post verplaatsen.

Ik heb me post ge-edit en de tekst die ik had staan gekopieert en vervangen door een melding dat ik een ander topic gevonden had. Vervolgens wilde ik in dat andere topic de tekst plaatsen, maar toen kwam de melding dat een dubbelpost niet toegestaan was.

Aangezien ik mijn vorige post ge-edit heb lijkt het wel of het dubbelpost script/check daar niet naar kijkt.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je laatste post was toch ook met dezelfde inhoud?

Overigens zou je in zo'n geval ook een TR kunnen aanmaken, omdat (lokale) crew een reply fysiek kan verplaatsen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ah ik zie dat Frank me 'net' voor was :')

Ik haal weer oude koeien uit de sloot.

Verplaatsen kan ook ja, maar ik vind het persoonlijk zonde van de tijd van een modje als ik zelf een post wil verplaatsen. Ik had nog even gekeken, soms kun je als je net een nieuwe post geplaatst hebt deze nog compleet verwijderen, maar ik was waarschijnlijk in de war met een ander forum.

Technisch gezien was mijn laatste post dus niet identiek aan de vorige post aangezien die aangepast is, maar ik snap het systeem hierachter wel. Was ook niet echt een probleem ik dacht ik meld het even :*

zal het niet meer doen ;(

-edit-

Ik zie nu pas dat ik niet eens een TT ingevuld heb, jeetje ik ben echt nog niet wakker |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Viper® op 13-01-2010 11:08 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi geeft Viper® een kop koffie

Anyways, dubbel enzo :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.