DVD speelt films sloom.

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:14
Bij het drraien van DVD's gaat alles eerst goed en dan opeens krijg ik een dia show.
Ik gebruik een Creative DVD 12x en WinDVD.
Wat zou ik moeten veranderen om het sneller te laten lopen?
(Ik heb search gebruikt en kreeg 100 en meer topics, zet het er al vast bij zodat niemand gaat mopperen)

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Als je ook ff info over je systeem er bij zet en welk Os je gebruikt?

Is wel zo handig :P .

eppie

• Albinoraptor
Specs onder en OS is windows 98. Nog meer?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou voorstellen om inplaats van WinDVD iets anders te gebruiken. Bv Creative SoftDVD:

http://neozone.org.free.fr/pendragon/soft-dvd.htm

They made me do it.

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02 15:09
Heb je dma aanstaan van je dvd drive? En is het een dia show bij iedere dvd of alleen bij een bepaalde dvd?

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

• Albinoraptor
Heb DMA aanstaan, en is bij matrix dat het soms zo schokt, heb geen andere film.

Verwijderd

Moet toch een instelling of zo zijn denk ik, want hardwarematig is jouw systeem voor DVD wel in orde denk ik ...

Verwijderd

Ik heb een celly466 en een pioneer DVD-speler. Bij mij schokt ie ook als ik The Matrix kijk. In mijn standalone doet ie het prima.
Ik weet ook niet war het aan ligt, ik heb ook mijn DMA aan staan en alle programma's die er met windows mee draaien afgesloten. Ik gebruik WIN-dvd. Maar ja films kijk je op de bank!

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Laatste 4-in-1 misschien ? En dubbelcheck of je DMA aan staat (of installeer de auto-DMA-aanzet fix) want sommige installs gaan ermee kloten.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Ik heb Matrix en gebruik WinDVD (laatste versie, en legaal ook nog). ALLE DVD's draaien hier vloeiend op een gammele Celly 300@450. 't Klinkt voor mij alsof jij één of ander proggie op de achtergrond hebt draaien wat cpu cycles en/of RAM verorbert.

WinDVD heerst trouwens zwaar op 't software decoder front. (Ja ik heb ze zo'n beetje allemaal getest). Ik vind het resultaat zelfs strakker dan wat m'n DXR3 :( ervan bakt.

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:53
Op mijn Celly 300@464 en Canopus TNT1 draaiden de dvd's eerst ook goed, totdat ik detonator-drivers installeerde, toen weer terug ging naar de (oudere) originele canopus-drivers werkte het weer perfect.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

The Matrix staat bekend als een dvd die alle software players tard....wordt als referentie gebruikt bij tests. ik stel voor effe nar de videotheek te hobbelen en ee andere te huren voordat je je helemaal suf zoekt naar andere oplossingen....waar het precies in zit weet ik niet maar net zoals Bij cd's met zn white, green orange book zijn er binnen de DVD standaard ook allerlei verschillen mogelijk in dual layering en track wideness....probeer het eens
Pagina: 1