Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Software om attachments uit een mailbox te downloaden?

Pagina: 1
Acties:

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Topicstarter
Hola,

Ik ben op zoek naar een stukje software om voor een collega een kilo attachments uit haar bestaande mailbox te harken (laptop hdd crash, geen backups).

Weet iemand of zoiets bestaat, of kan ik beter zelf een ranzige POP3 hack gaan bouwen in PHP? :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Is het een OST, PST of Outlook Express bestand?

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:06
Ik weet niet om hoeveel attachments het gaat, en het formaat is inderdaad nogal belangrijk, maar kan je de mailbox niet importeren in een nieuwe install (desnoods op een andere machine) en de attachments gewoon saven?

Only when it is dark enough, can you see the stars

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Trommelrem schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:03:
Is het een OST, PST of Outlook Express bestand?
Ik kan er een PST bestand van maken door de hele mailbox te exporteren... de orginele mailbox staat op een Kerio Mailserver.

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Semyon schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 11:07:
Ik weet niet om hoeveel attachments het gaat, en het formaat is inderdaad nogal belangrijk, maar kan je de mailbox niet importeren in een nieuwe install (desnoods op een andere machine) en de attachments gewoon saven?
Handwerk is een optie, maar geen goede (optie).. het gaat om meer dan 5000 emails met attachments.. dat wil je niet met de hand moeten doen...

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
downloaden in outlook en via een macrootje de attachments wegschrijven..... een macro is in een half uurtje geschreven.

Update: er zijn veel kant en klaar macro's te vinden (bijv http://www.fontstuff.com/outlook/oltut01.htm)....Yahoo is your friend.

[ Voor 38% gewijzigd door KabouterSuper op 13-01-2010 13:48 ]

When life gives you lemons, start a battery factory

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Hmmm ik zocht ook zoiets alleen gaat dit wel erg diep in op de materie...

Ik denk dat de TS (en ik :9 ) meer een kant en klaar tooltje zoeken, dus dat je gewoon een map selecteerd en dat daar alle bijlage's uitgetrokken worden...

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Hey!!! Super... thnx crack_en_hack.. hier kan ik zeker iets mee.. vooral die 2e is heel erg mooi... ik denk dat dat 'em word.. mensen zoals jij maken GoT tot een van de beste fora op internet.

Ook een bedankje voor alle anderen die toch hebben meegedacht...

Pagina: 1