[folding@home] gpu2 client en 5970

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 19:35
Halloa iedereen,

Ik ben nieuw hier en zou graag ook mijn pc inzetten voor de goede zaak. na wat gepruts draai ik nu de smp client,1.01 maar zou eigenlijk liever de power van mijn 5970 inzetten.

Als ik echter GPU2 download en installeer wil deze niet starten omdat mijn 5970 op dit moment niet ondersteund word??

doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon nog even geduld hebben tot ondersteuning aanwezig is?

Mijn specs;

5970 Catalyst 9.12 hotfix
Q9550@3,4
8 GB ram 1600MHz
Vista 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 05:37

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Je moet waarschijnlijk de parameters "-forcegpu ati_r600" of "-forcegpu ati_r700" gebruiken omdat je chipset nieuwer is dan waar zij officieel support voor hebben.

Zie ook: Second generation GPU client on ATI hardware (GPU2) FAQ

[ Voor 27% gewijzigd door smoking2000 op 13-01-2010 09:49 ]

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
en hoe doe ik dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
Ik heb ontdekt in faq dat crossfire niet word ondersteund :-( das pech want 5970 draait standaard crosfire grrr, jammer van al dat rekengeweld,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Bij de snelkoppeling naar het programma die tekst erachter mikken bij het Target/Doel veld. Zie verder ook bijvoorbeeld deze post: Bubbles in "\[Folding@Home] hitparade van week 1"

Wat betreft crossfire: dat zal er waarschijnlijk om gaan dat je maar 1 van de 2 GPU cores kan inzetten. Zal evengoed nog steeds flink wat werk kunnen verzetten.

Als je overigens de SMP client erbij laat draaien, moet je wel even letten op de machineID (die moeten per client dan verschillend zijn).

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Even wachten op de GPU3-client lijkt me het beste en tot die tijd GPU2 aan de praat proberen te krijgen.

De nieuwe 3 zou voor meer punten moeten zorgen plús dat er meer van de potentie uit de chip gehaald wordt.

Edit: nog een draadje erover: http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=51&t=12570

[ Voor 16% gewijzigd door Jejking op 13-01-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
[quote]Bubbles schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 12:39:
[...]

Bij de snelkoppeling naar het programma die tekst erachter mikken bij het Target/Doel veld. Zie verder ook bijvoorbeeld deze post: Bubbles in "\[Folding@Home] hitparade van week 1"

Wat betreft crossfire: dat zal er waarschijnlijk om gaan dat je maar 1 van de 2 GPU cores kan inzetten. Zal evengoed nog steeds flink wat werk kunnen verzetten.

Thnxs, gaat wel lukken zo denk ik, en wat betreft crosfire, het schijnt dat dit inderdaad maar een gpu kan aanspreken maar dat ook minder efficient kan doen dan wanneer je maar een kaart gebruikt. zal morgen dit allemaal eens gaan proberen.
Pagina: 1