Toon posts:

Nieuw Beeldscherm hapert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik heb kort geleden een nieuw beeldscherm aangeschaft (Samsung P2370) om op mijn laptop aan te sluiten zodat ik mooier films en games kan afspelen. Nu heb ik echter het probleem dat als ik het beeldscherm aansluit, ik ten eerste de resolutie niet kan aanpassen naar 1920,1080 en daarnaast hapert het beeld als ik video's of games (af)speel. Om de 2 a 3 seconden staat het beeld even een fractie van een seconde stil. Mijn vraag is waar dit mee te maken kan hebben? ik heb mijn drivers geupdate en zie niet wat ik verder nog zou kunnen doen, misschien kan mijn laptop het gewoon niet aan? Hieronder de specs van zowel het beeldscherm als mijn laptop:

Laptop: Acer Aspire 6920G

Intel core duo processor T2500 (2,2 GHz, 800 Mhz FSP 4 MSB L2 Cache)
Nvidia Geforce 9500M GS TurboCache
Total Available Graphics Memory: 2303 MB
Dedicated Video Memory: 512 MB
System Video Memory: 0 MB
Shared System Memory: 1791 MB
4GB DDR2

Monitor: Samsung P2370

Display Type LCD display / TFT active matrix
Max Resolution 1920 x 1080
Color Support 24-bit (16.7 million colors) .
Max Sync Rate (V x H) 60 Hz x 81 KHz
Video Bandwidth 164 MHz

Ik heb de monitor op mijn laptop aangesloten met de DVI naar VGA kabel. Zou het eventueel verschil kunnen maken om de monitor aan te sluiten met een DVI naar HDMI kabel (beeldscherm heeft alleen DVI aansluiting)? want die aansluiting heb ik ook. Ik zou dit probleem graag oplossen

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost, HDMI naar DVI kabel gekocht, blijkbaar werkt analoog niet goed

Topic mag gesloten worden

bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 19:19 ]