Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe samsung spica i5700. Deze heb ik sinds een paar weken. Tijdens die paar weken heb ik nooit problemen gehad met internet. Sinds een paar dagen heb ik gewoon geen internet meer. Ik heb niks gewijzigd wat betreft mijn instellingen. Wel kreeg op een gegeven moment toen ik bluetooth aan/uit wilde schakelen iets van een melding van me simkaart. Wat weet ik niet meer precies en heb de melding ook niet meer gezien.

Zou het aan de simkaart kunnen liggen? Ik kan wel gewoon bellen. Ook wordt er bovenaan in de menubalk geen icoontje meer aangegeven voor draadloos internet.
Bij wifi heb ik wel gewoon een verbinding maar zonder wifi, werkt het op de 1 of andere manier niet.

Ik heb een Samsung Spica I5700 met Hi Eindeloos Online.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan je niet de instellingen opnieuw naar je toe laten sms'en en deze opnieuw toepassen? Dan weet je zeker dat je instellingen weer kloppen. Niet toevallig ook je 3G verbinding uitgeschakeld?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:22:
Kan je niet de instellingen opnieuw naar je toe laten sms'en en deze opnieuw toepassen? Dan weet je zeker dat je instellingen weer kloppen. Niet toevallig ook je 3G verbinding uitgeschakeld?
Ik heb me toestel ook weer gereset naar fabrieksinstellingen: geen verandering. Ook heb ik via de site van Hi handmatig de internet instellingen ingevoerd, ook dit werkt niet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bij mij werkte toen ik dit probleem eens had was het verwijderen van de batterij voor een minuut of 5. Daarna weer in stoppen en nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:21:
Wat bij mij werkte toen ik dit probleem eens had was het verwijderen van de batterij voor een minuut of 5. Daarna weer in stoppen en nog eens proberen.
Helaas ook dat heeft het probleem niet verholpen. Damm dan maar Hi bellen en een kwartier in de wacht staan. Wat zijn we toch weer blij met klantenservice van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:43

wontcachme

You catch me? No you wont

Dit probleem lees ik de laatste tijd meer en ook ik heb er zelf last van (HTC Diamond). Het beste kun je even handmatig je internet settings goedzetten. Dit is de handleiding: http://www.hi.nl/web/show/id=268742. Zoek even het toestel en gebruik die als handleiding.

Dat kan je mogelijk na elk internet bezoek opnieuw moeten doet,. Las ergens dat kpn de verkeerde settings mogelijk doorstuurt.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 01:31
Ik heb 2 Abonnementen T-Mobile voor prive en Hi voor werk

Hi internet werkt hier ook niet meer en als ik het op Kpn internet instel werkt het ook niet

Op de dag met de landelijke storing had ik hem op Telfort internet in gesteld en dat werkte wel, nu heb ik hem weer op Telfort internet in gesteld en dat werkt prima

Alleen bij het opstarten van de telefoon krijg je de internet instelling komt niet over één met de simkaart wilt u de juiste instelling ophalen, druk dan op nee

Dat vind ik zo mooi bij het Kpn Netwerk genoeg keus als je geen internet hebt

[ Voor 8% gewijzigd door Blids op 18-01-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:20:
Ik heb een nieuwe samsung spica i5700. Deze heb ik sinds een paar weken. Tijdens die paar weken heb ik nooit problemen gehad met internet. Sinds een paar dagen heb ik gewoon geen internet meer. Ik heb niks gewijzigd wat betreft mijn instellingen. Wel kreeg op een gegeven moment toen ik bluetooth aan/uit wilde schakelen iets van een melding van me simkaart. Wat weet ik niet meer precies en heb de melding ook niet meer gezien.

Zou het aan de simkaart kunnen liggen? Ik kan wel gewoon bellen. Ook wordt er bovenaan in de menubalk geen icoontje meer aangegeven voor draadloos internet.
Bij wifi heb ik wel gewoon een verbinding maar zonder wifi, werkt het op de 1 of andere manier niet.

Ik heb een Samsung Spica I5700 met Hi Eindeloos Online.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Beste jessica001

Uit je online reactie begrijp ik dat je problemen hebt ondervonden met internet op je mobiele telefoon. Ik begrijp dat dit vervelend is. Ik wil je graag verder helpen. Wil je zo vriendelijk zijn door te geven of je momenteel nog steeds deze problemen ondervindt? Het is dan mogelijk contact op te nemen door te e-mailen naar webcare@hi.nl. (Om je klacht zo snel mogelijk op te lossen is het van belang dat je je persoonlijke gegevens meestuurd. Je kunt hierbij denken aan je mobiele nummer en klantnummer.)

Met vriendelijke groet,

Mirjam
Hi Webcare
Pagina: 1