Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[beta] what's up?

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 17:10
Ik heb, na een vriendelijke uitnodiging van T.net, een tijdje kunnen rondwandelen in de béta-omgeving. Sinds enige tijd werkt het password dat ik kreeg echter niet meer. Is het testen afgelopen?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Het testen van de MultTS feature is afgelopen, en de Beta lijkt weer afgeschermd te zijn voor non-crew-leden ;).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

AW_Bos, misschien hier (ABO) eens een kijkje nemen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:34

Sebazzz

3dp

Yohan schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:45:
Ik heb, na een vriendelijke uitnodiging van T.net, een tijdje kunnen rondwandelen in de béta-omgeving. Sinds enige tijd werkt het password dat ik kreeg echter niet meer. Is het testen afgelopen?
Het werkt nu toch gewoon?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je hebt kunnen testen voor de multitopicstarter functionaliteit, aangezien die live staat, leek het mij niet meer zo nuttig om dan ook geljk maar iedereen daar rond te laten lopen, dus het wachtwoord wat jij hebt gekregen is inderdaad enige tijd geleden ingetrokken, zodra er weer iets valt te testen waarbij we een groep users nodig denken te hebben, worden die vanzelf uitgenodigd ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.