edit: crap, topic onduidelijk. Kan een modje dit veranderen naar: [Orange 20 > T-Mobile Flex overname, betaalde service nummers]. Thanks.
Hoi,
Wellicht een niet al te slimme vraag, maar ben ik na een flinke speurtocht zonder duidelijk antwoord toch maar hier plaatsen.
Situatie:
Orange 20 (alles uit bundel) overname T-Mobile (Flex 20). Vroeger (ten tijde van Orange 20) gingen de service nummers (0900) uit de bundel.
Volgens de prijslijst van T-Mobile Flex niet meer.
Iemand suggesties, ervaringen (gelden er voor mij andere voorwaarden door de overname?).
Hoi,
Wellicht een niet al te slimme vraag, maar ben ik na een flinke speurtocht zonder duidelijk antwoord toch maar hier plaatsen.
Situatie:
Orange 20 (alles uit bundel) overname T-Mobile (Flex 20). Vroeger (ten tijde van Orange 20) gingen de service nummers (0900) uit de bundel.
Volgens de prijslijst van T-Mobile Flex niet meer.
Stiekem voel ik mij wel redelijk genaait.0900, 0906, 0909 nummers Tarief servicenummer + het gebruikelijke verkeerstarief (binnen de bundel) van je abonnement.
Je betaalt per seconde met een minimum van 1 minuut.
Iemand suggesties, ervaringen (gelden er voor mij andere voorwaarden door de overname?).
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 21:15 ]