Ik heb genoeg geld om een T-Bird 1200Mhz 266Mhz FSB + A7V133 te kopen. het mobo wat ik nu heb is opzich wel ok maar die chipset erop is :r:r:r:r:r:r:r dus ik wil iets fatsoenlijks.
Mensen met een ander mobo dan mij hebben met dezelfde proc en vidkaart 5500 3DMarks en ik heb maar 4300
niet alleen 3Dmark maar ook in spellen is de vidkaart best sloom. En het hele scherm zit altijd VOL met artifacts!!! en ik heb het nog niet een overgeklokt!!
De kast is goed gekoeld intake fan en slotkoeler en fan voor outtake. De videokaart is dus ook behoorlijk kl*te. En aangezien ik niet een mobo hier wil laten liggen ga ik niet alleen een nieuw mobo kopen. Dus ook maar meteen nieuwe proc.
Maar moet ik nou een nieuw mobo + proc kopen of een Radeon2 die zal gaan komen? Als ik een Mobo+Proc koop ben ik van die :r:r:r chipset af maar zit ik nog met die videokaart
En als ik een Radeon2 koop kan die geen flikker met deze chipset
dus wat moet ik nou kopen? ik heb geen geld voor beide 
Zie sig. voor wat ik nu heb.
Mensen met een ander mobo dan mij hebben met dezelfde proc en vidkaart 5500 3DMarks en ik heb maar 4300
Maar moet ik nou een nieuw mobo + proc kopen of een Radeon2 die zal gaan komen? Als ik een Mobo+Proc koop ben ik van die :r:r:r chipset af maar zit ik nog met die videokaart
Zie sig. voor wat ik nu heb.