Toon posts:

Nieuw mobo + proc of nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb genoeg geld om een T-Bird 1200Mhz 266Mhz FSB + A7V133 te kopen. het mobo wat ik nu heb is opzich wel ok maar die chipset erop is :r:r:r:r:r:r:r dus ik wil iets fatsoenlijks.

Mensen met een ander mobo dan mij hebben met dezelfde proc en vidkaart 5500 3DMarks en ik heb maar 4300 ;( niet alleen 3Dmark maar ook in spellen is de vidkaart best sloom. En het hele scherm zit altijd VOL met artifacts!!! en ik heb het nog niet een overgeklokt!! :( De kast is goed gekoeld intake fan en slotkoeler en fan voor outtake. De videokaart is dus ook behoorlijk kl*te. En aangezien ik niet een mobo hier wil laten liggen ga ik niet alleen een nieuw mobo kopen. Dus ook maar meteen nieuwe proc.

Maar moet ik nou een nieuw mobo + proc kopen of een Radeon2 die zal gaan komen? Als ik een Mobo+Proc koop ben ik van die :r:r:r chipset af maar zit ik nog met die videokaart :( En als ik een Radeon2 koop kan die geen flikker met deze chipset :( dus wat moet ik nou kopen? ik heb geen geld voor beide :(

Zie sig. voor wat ik nu heb.

Verwijderd

Ideetje:

Radeon 1 64 MB DDR ViVo (kost ca 575) + nieuw mobo. Spaar een beetje en plug er dan alsnog een nieuwe proc in. Mijn vraag is alleen. Waarom wil je perse een nieuwe proc hebben? Gewoon ff oc-en en je trekt hem zo naar de gigahertz!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nieuwe videokaart, Geforce 2.

Wacht effe tot de Geforce 3 uit is, dan hopen dat na een maandje of 2 erna de prijs van de 2 zal dalne omdat steds meer mensne de 3 gaan kopen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 19:38 schreef zware_jongen het volgende:
Ideetje:

Radeon 1 64 MB DDR ViVo (kost ca 575) + nieuw mobo. Spaar een beetje en plug er dan alsnog een nieuwe proc in. Mijn vraag is alleen. Waarom wil je perse een nieuwe proc hebben? Gewoon ff oc-en en je trekt hem zo naar de gigahertz!
Een Radeon 64MB is niet zo'n grote vooruitgang op mijn Geforce SDR dus ik wil minstens een Radeon2. Geen GeForce3 want die zal altijd te duur zijn. En met deze chipset kun je niet OC'en want die is :r:r:r:r en het is weer zo'n :rSUPERSMAL:r MSI mobo dsu er is nog maar net plaats voor de standaard koeler. Die houdt mijn proc op 40 graden idle :(

Een GF2 ga ik niet kopen zelfde reden als een Radeon. En als ik ook een nieuwe proc koop kan mijn kleine broertje ouwe mobo + proc hebben want dat is altijd wel beter dan een :r:r:rCELERON 466:r:r:r

Verwijderd

zeik toch niet zo man:(! heb je dondervogel 850 met geforce 256 is het nog niet goed! waarom nog beter, draait iets er niet op??? of kick je alleen op die stomme 3dmark punten (ja dus):?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik kick helemaal niet op 3DMark. Maar ik vind die artifacts flink irri en een heleboel werkt niet met de AMD Irongate Northbridge. En de fps is ook helemaal niet zo hoog ;( De proc is op zich wel ok, maar de mobo en videokaart niet ;(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 19:50 schreef Der_Kaiser het volgende:
zeik toch niet zo man:(! heb je dondervogel 850 met geforce 256 is het nog niet goed! waarom nog beter, draait iets er niet op??? of kick je alleen op die stomme 3dmark punten (ja dus):?
Ik heb geen dondervogel ik heb een Athlon Slot-A

Verwijderd

Topicstarter
En dat ik zeik: ik word er gewoon echt strontziek van

Verwijderd

is ook zon groot verschil he dondervogel of classic!:o

als je je proc nog goed vind, koop dan een nieuwe videokaart en lig niet zo te zeuren hier:(

zie wat ik heb voor pc en alles draait er 100% perfect op, maar ja als je geld teveel hebt en niks te doen...
Pagina: 1