Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oud (email)adres bij SIDN.

Pagina: 1
Acties:

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 12:12
Ik heb al een hele lage tijd twee domeinnamen gerigistreerd staan, door het nieuws over de WHOIS-page van de SIDN weer eens een keer gekeken naar mijn eigen registratie.

Blijkt dat daar nog mijn (hele :)) oude emailadres staat en bij mijn eu-domain staat inderdaad ook mijn oude adres en telefoonnummer nog...

Is dit een bezwaar?

Ik vind het nmelijk prima zo, heel weinig spam op deze manier....

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

't is een bezwaar in zoverre dat:
a) volgens de reglementen de contactinformatie correct en up-to-date moet zijn, en mocht blijken dat dat niet zo is wordt je domein voor je opgezegd.
b) je registrar dus als 't goed is ook dat oude e-mailadres heeft en je dus niet kan bereiken als er een probleem mee is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-10 12:12
CyBeR schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:10:
't is een bezwaar in zoverre dat:
a) volgens de reglementen de contactinformatie correct en up-to-date moet zijn, en mocht blijken dat dat niet zo is wordt je domein voor je opgezegd.
Hmm, hier was ik dus al bang voor....
b) je registrar dus als 't goed is ook dat oude e-mailadres heeft en je dus niet kan bereiken als er een probleem mee is.
Zij weten wel mijn correcte emailadres, ik zie dit dan ook als fout van hun kant.

Het mailtje gaat dan ook aansluitend de deur uit.

Thnxs!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 08:02
Bij een .eu domein kan het ook nog eens tot problemen leiden wanneer je het domein wil overdragen of wil verhuizen. Dat word geverifieerd via email dus als deze niet aankomt is dat erg onhandig. Er is dan de mogelijkheid om het via fax te bevestigen maar dat kost toch meer tijd op zo'n moment.