Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 22:54
Hallo!

Omdat ik bij mijn pc een redelijk oud setje heb zitten (2.0 merk: MT 16w), ben ik op zoek naar iets anders. De afweging tussen 5.1 of 2.1 heb ik ondertussen wel gemaakt. Gezien de ruimte in mijn kamer en de opstelling lijkt 5.1 me wat overdreven en geef ik liever iets meer geld uit aan een 2.1 set.
Nu is mijn oog gevallen op de Z-4 van Logitech. In verband met verkrijgbaarheid van het ding keek ik eens verder en kwam ik de Z-4i tegen. Is er een verschil tussen deze 2? Ik kan namelijk in de specs niet echt iets vinden..
Iemand een idee? (of is het echt zo simpel en is de ene wit en de ander zwart?)
Zijn er misschien nog andere setjes die ik, gezien het budget (tot ong 100 euro) in overweging zou moeten nemen?
Mocht dit een erg stomme vraag zijn of heb je suggesties.. alle reactie is welkom ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Wombat13 op 12-01-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:49
Voor 100 euro zul je niet echt een supervet setje vinden ben ik bang.
En verder heb ik die logitech Z-4 nog nooit gehoord maar ik kan je nu al vertellen dat het die 66 euro niet waard is. (Maar dat kan ik mischien vinden omdat ik sowieso niet fan ben van goedkope logitech speakersetjes)

Maar als ik je advies mag geven, zelf vind ik de Behringer MS40 wel behoorlijk aardige speakers. Niet duur, rond de 100 euro geloof ik. Mischien iets duurder.. Zijn dan wel near field monitors. Mooi puur ongekleurd geluid maar dat is met een equalizer wel naar smaak aan te passen.

Is overigens 2.0 ipv 2.1. Maar subwoofers zijn toch overrated. :D

//edit
Heb trouwens vroeger ook nog een speadlink gravity XL setje gehad. Die klinken ook behoorlijk voor die prijs. Prijs lag onder de 100 euro. Er was door de fabrikant alleen behoorlijk bezuinigd op kabels en enkele componenten in de sub.. Na een tijdje deed mijn rechterkanaal het niet meer. :(

[ Voor 27% gewijzigd door WernerL op 12-01-2010 20:37 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

logitech Z2300 een erg goede en krachtige set, 118 euro:
pricewatch: Logitech Z-2300
Deze klinken echt vele malen beter dan de Z4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
WernerL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:33:
Voor 100 euro zul je niet echt een supervet setje vinden ben ik bang.
En verder heb ik die logitech Z-4 nog nooit gehoord maar ik kan je nu al vertellen dat het die 66 euro niet waard is. (Maar dat kan ik mischien vinden omdat ik sowieso niet fan ben van goedkope logitech speakersetjes)

Maar als ik je advies mag geven, zelf vind ik de Behringer MS40 wel behoorlijk aardige speakers. Niet duur, rond de 100 euro geloof ik. Mischien iets duurder.. Zijn dan wel near field monitors. Mooi puur ongekleurd geluid maar dat is met een equalizer wel naar smaak aan te passen.

//edit
Heb trouwens vroeger ook nog een speadlink gravity XL setje gehad. Die klinken ook behoorlijk voor die prijs. Prijs lag onder de 100 euro. Er was door de fabrikant alleen behoorlijk bezuinigd op kabels en enkele componenten in de sub.. Na een tijdje deed mijn rechterkanaal het niet meer. :(
Near field monitors.. haha! En dan ook nog vrij groot zeker? Zoals je al aan de prijs had gezien: ik zoek een simpel setje.. Ik hoef dus geen geweldig supergeluid ;) Hoewel.. nu heb je me toch aan het twijfelen..
brilsmurfffje schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:39:
logitech Z2300 een erg goede en krachtige set, 118 euro:
pricewatch: Logitech Z-2300
Deze klinken echt vele malen beter dan de Z4
Daar had ik ook al naar zitten kijken.. geluidsverschil mag ook wel voor een verdubbeling in prijs. Heb je zelf ervaring met de Z4/Z2300?
In ieder geval allebei bedankt voor de suggesties!

[ Voor 3% gewijzigd door Wombat13 op 12-01-2010 22:55 . Reden: tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de Z-2300, zeker een erg fijne set. Het is aan te raden om naar een winkel te rijden om gewoon eens naar de setjes te luisteren. Wat iemand goede kwaliteit vind en waar iemand graag naar luistert is namelijk voor iedereen verschillend. Voor mij was het het extra geld dubbel en dwars waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 13:34
Ik heb wel eens naar een Z4 geluisterd, en daar komt echt bedroevend slecht geluid uit. heel erg blikkerig.

Een setje monitors is vaak wel heel leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door K0L3N op 12-01-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook voor de Logitech Z-2300 gaan deze heeft beter speakers met krachtig helder geluid en een goede subwoofer ik heb de oudere versie die me toen ook rond de 80 euro heeft gekocht en doet het nog steeds goed.

voor rond de 100 euro krijg je niet veel beters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Ik heb zowel de Z4 als de Z-2300, en ondanks dat de Z-2300 natuulijk beter is, is de Z-4 helemaal niet verkeerd!

Geeft prima geluid voor het geld, en de subwoofer is ook zeker niet verkeerd.

Overigens, volgens mij is het enige verschil tussen de Z-4 en de Z-4i de kleur (Z-4 zwart, Z-4i wit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
Wat je ook kiest...de Z4 is vandaag (tot 13-01 12:00) in de aanbieding bij de Mediamarkt, http://www.dailymania.nl, E 59,-. Doe er evt. je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
WernerL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:33:

Goed.. je hebt me toch aan t nadenken.. ;)
Maar near field monitors als deze.. is toch meer studio apparatuur? Goed/eerlijk geluid en stroomvreters? :P Tenminste, als ik op internet zo eens rondkijk, worden ze meer onder studio gezet dan de huis-tuin-en-keuken desktop. Dat lijkt me dan weer wat zonde om te gebruiken met alleen een onboard-geluidskaartje..
Aan de andere kant.. voor die prijs (105 bij redcoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens naar de Creative Gigaworks T-20. Komt erg goed geluid uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-09 17:05
Ik zelf heb ook de z-2300, en wat een gaaf ding voor dat geld! Echt een ontzettende leuke subwoofer zit er bij!!
Tuurlijk zal het geluid bij audiofielen inferieur zijn aan hun set van honderden euries maar we hebben het hier over een setje van 118 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
McCormick schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:44:
Wat je ook kiest...de Z4 is vandaag (tot 13-01 12:00) in de aanbieding bij de Mediamarkt, http://www.dailymania.nl, E 59,-. Doe er evt. je voordeel mee :)
dankje voor de info.. maar ik ben nu weer druk aan t nadenken (het grote voordeel van een topic hier.. :) )
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:16:
Kijk eens naar de Creative Gigaworks T-20. Komt erg goed geluid uit..
Ik had ze wel eens voorbij zien komen.. alleen omdat ik op zoek was naar 2.1 sound niet echt veel aandacht aan besteed.. Zal er eens naar kijken!
-RoB- schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:50:
Ik zelf heb ook de z-2300, en wat een gaaf ding voor dat geld! Echt een ontzettende leuke subwoofer zit er bij!!
Tuurlijk zal het geluid bij audiofielen inferieur zijn aan hun set van honderden euries maar we hebben het hier over een setje van 118 euro ;)
Heb ik naar staan kijken bij de MediaMarkt laatst.. helaas stond ie niet aangesloten :| . Z-2300 werd wel erg aangeprezen door de verkoper (jaja..) maar omdat ik m daar wat te duur vond verder even laten zitten.
Zucht, ik dacht dat ik het een beetje op een rijtje had. :P
Nu dus in overweging:
Z-2300 Blijkbaar het prijsverschil met de Z-4 meer dan waard. Toch maar eens gaan kijken of dat ding ergens aangesloten staat.
Behringer MS40 Hoewel near field monitor, volgens meerdere recensies prima bruikbaar als pc-speakers.. en volgens anderen weer niet.. :+
Z-4 Juist vanwege het geld..
Creative Gigaworks T-20 Na een middagje doorlezen ook veel positieve reviews over kunnen vinden!
Nu nog een winkel vinden waar ik een aantal ervan kan testen, hoewel ik niet het idee heb dat ik me aan een van deze (met uitzondering van de Z-4) erg een buil kan vallen..
Bedankt voor de suggesties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had de Z-2300 gekocht voor op een kamer van 10 m². Oke, de set klonk best oke, maar zelfs met de bass op minimaal kon iedereen op andere kamers vrolijk mee bouncen. Veel te veel van het goede dus voor een kleine ruimte.
Gelukkig kon ik diezelfde week de speakers nog terugbrengen, en heb ik ze omgeruild voor de Z4. En deze speakers zijn vooral voor de prijs erg prima. Ik heb ik de woonkamer B&W XT speakers staan, waar uiteraard 100 maal beter geluid uit komt, maar voor het eenvoudig luisteren van geluid bij internet filmpjes en youtube e.d. zijn ze meer dan goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-09 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:17:
ik had de Z-2300 gekocht voor op een kamer van 10 m². Oke, de set klonk best oke, maar zelfs met de bass op minimaal kon iedereen op andere kamers vrolijk mee bouncen. Veel te veel van het goede dus voor een kleine ruimte.
Gelukkig kon ik diezelfde week de speakers nog terugbrengen, en heb ik ze omgeruild voor de Z4. En deze speakers zijn vooral voor de prijs erg prima. Ik heb ik de woonkamer B&W XT speakers staan, waar uiteraard 100 maal beter geluid uit komt, maar voor het eenvoudig luisteren van geluid bij internet filmpjes en youtube e.d. zijn ze meer dan goed genoeg.
Dat vind ik juist het toffe er aan, momenteel heb ik als low budget oplossing de z-2300 aangesloten op mijn televisie en je krijgt toch wel een hoog wauw effect bij een leuke film met een goede bass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
ik heb zelf nu 2 jaar de z4, de zwarte dus, en ben er gewoon tevreden over. Ik vindt ze er goed uitzien, ze geven naar mijn mening ook een goed geluid. Nadat ze zijn ingespeeld vind ik ze vooral muzikaal goed klinken, geen overdreven aanwezige bas, ook vanwege de afstandsbediening waarmee je bas kan regelen. Ik vind het wel een aanrader.

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat moet er wel bij gezegd worden.

INSPELEN !!!!!!

Op het moment dat ze uit de doos komen klinken ze vrij blikkerig, en na een week begint het pas echt goed te klinken. Dus schrik niet als het na de aankoop mogelijk niet naar wens is, en wacht geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
dan heb ik waarschijnlijk een niet ingespeeld setje gehoord, maar ik blijf erbij dat monitors een veel beter geluid zullen geven, en als je ze toch bij de pc gebruikt maakt dat near-field toch helemaal niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

-RoB- schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:50:
Tuurlijk zal het geluid bij audiofielen inferieur zijn aan hun set van honderden duizenden euries maar we hebben het hier over een setje van 118 euro ;)
There, I fixed it :Y)

Maar zonder gekheid: gewoon luisteren naar speakers is gewoon wat je moet doen. Want de één kan onder "goed geluid" iets anders verstaan dan de andere persoon doet. Dat is het leuke van audio: er is voor iedere smaak wel iets te krijgen.

Maar over het algemeen zal een setje studio-monitoren wel een beter geluid geven dan welke Logitech setje dan ook. Nadeel is wel dat ze per paar veelal meer kosten dan een dergelijk Logitech setje en dan heb je 2.0 en geen 2.1. Dus het "voelen" van de laagweergave gaat wat minder makkelijk met monitoren. Ze zijn er wel, maar dan zit je wéér in een andere prijsklasse.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je wilt dat geluid goed klinkt. Studio-monitoren geven het geluid wel beter weer zoals het echt is, maar of je het persoonlijk mooier vind klinken, is een 2e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
FeaR1986 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:42:
[...]

There, I fixed it :Y)

Maar zonder gekheid: gewoon luisteren naar speakers is gewoon wat je moet doen. Want de één kan onder "goed geluid" iets anders verstaan dan de andere persoon doet. Dat is het leuke van audio: er is voor iedere smaak wel iets te krijgen.

Maar over het algemeen zal een setje studio-monitoren wel een beter geluid geven dan welke Logitech setje dan ook. Nadeel is wel dat ze per paar veelal meer kosten dan een dergelijk Logitech setje en dan heb je 2.0 en geen 2.1. Dus het "voelen" van de laagweergave gaat wat minder makkelijk met monitoren. Ze zijn er wel, maar dan zit je wéér in een andere prijsklasse.
Dat luisteren was ik ook zeker van plan, ik was alleen benieuwd wat er nog aan informatie en mogelijkheden van jullie zou komen.
De Z2300 had ik bijvoorbeeld al in de kijker.. maar aan die Behringer near field monitors had ik nooit gedacht. Ik hoef niet per se een zwaar pompende bass en ik denk dat ik een setje near fields ook wel voor andere dingen kan gebruiken. Als het voelen van de laagweergave alleen zo ontzettend anders is zal ik er in ieder geval erg aan moeten wennen! ;) Het luisteren van een Z2300 is geen probleem.. winkels zat die m verkopen en vast wel een paar die hem aangesloten hebben. Het luisteren naar de MS40 (bijvoorbeeld) zal wat lastiger worden, even zoeken naar een muziekzaak in de buurt en hopen dat ik er even naar kan luisteren.. :)
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:13:
Maar je wilt dat geluid goed klinkt. Studio-monitoren geven het geluid wel beter weer zoals het echt is, maar of je het persoonlijk mooier vind klinken, is een 2e..
Dat ga ik dan maar even uitproberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:17:
Mwoah, je kan de bass gewoon uit draaien, dan heb je een stuk minder bas. Bass is in normale toestand wel wat krachtig inderdaad. Van die youtube filmpjes met van die lelijke bass er in laat regelmatig m'n ramen trillen. Wel miste ik wat hoge tonen bij de Z-2300 toen ik mijn el cheapo 2.0 speakersetje verruilde voor de Z-2300.

Kijk ook eens in de V&A hier, zo had ik mijn Z-2300 voor maar iets van 60 50 eu.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
MsG schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:14:
[...]

Mwoah, je kan de bass gewoon uit draaien, dan heb je een stuk minder bas. Bass is in normale toestand wel wat krachtig inderdaad. Van die youtube filmpjes met van die lelijke bass er in laat regelmatig m'n ramen trillen. Wel miste ik wat hoge tonen bij de Z-2300 toen ik mijn el cheapo 2.0 speakersetje verruilde voor de Z-2300.

Kijk ook eens in de V&A hier, zo had ik mijn Z-2300 voor maar iets van 60 50 eu.
Vanmiddag even de Z2300 getest bij de MediaMarkt.. Man wat een bass!! :D Kost bij de lokale MM net zoveel als op internet met verzendkosten :)
Nou nog kijken of ik die Behringer ergens kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Ik heb zelf ook de Z-2300 staan voor film, games op de pc. Misschien wat ook handig kan zijn, is dat de z-2300 een versterkte headphone out heeft (headphone amp). Bij het aansluiten van een headphone met een hogere weerstand kan je nooit een deftig volume krijgen rechstreeks op je geluidskaart (tenzij je één hebt met interne amp).

Snel ff RMAA loopback test gedaan met de Z-2300 headphone out:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
RightMark Audio Analyzer test report
Testing device Xonar D1 - Z-2300 Headphone test 
Sampling mode 24-bit, 192 kHz 
Interface   
Testing chain External loopback (line-out - line-in) 
RMAA Version 6.2.3 

20 Hz - 20 kHz filter ON 
Normalize amplitude ON 
Level change -0.1 dB / -0.2 dB 
Mono mode OFF 
Calibration singal, Hz 1000 
Polarity  inverted/inverted 

Summary
Frequency response (from 40 Hz to 15 kHz), dB +0.13, -1.09 Average 
Noise level, dB (A) -100.6 Excellent 
Dynamic range, dB (A) 100.5 Excellent 
THD, % 0.0010 Excellent 
THD + Noise, dB (A) -92.7 Very good 
IMD + Noise, % 0.0027 Excellent 
Stereo crosstalk, dB -54.3 Poor 
IMD at 10 kHz, % 0.0030 Excellent 
General performance   Very good

Ik had wel gehoopt voor een crosstalk van -66dB of beter. Ik weet niet ofdat je het verschil echt duidelijk gaat merken. Kan misschien aan slechte kabel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Goed.. ik twijfel nu dus nog erg tussen de Z2300 en de Behringer MS40 (met dank aan WernerL en K0L3N). Maakt het feit dat ik alleen een onboard geluidskaartje heb erg veel uit in de keuze? (voor de volledigheid: de onboard van de M2N4-SLI).
In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp/tips/suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
als ik me niet vergis hebben ze allebei een digitale ingang, zolang je die gebruikt zou het geen probleem moeten zijn dat je een onboard kaart gebruikt. De afweging die je moet maken is of je goed geluid wilt (MS40) of een minder setje met een hele grote subwoofer, dus heel veel bass. Het is maar net wat je mooi vindt, ik zou persoonlijk voor monitors gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Silencer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 03:32
Een z-2300 kan enkel analoog aangesloten worden, die MS40 kan wel digitaal aangesloten worden (optisch of coax). Die MS40 heeft ook gewoon een headphone out en kan als DAC/amp functioneren voor een headphone :)

Als je geen goede geluidskaart hebt is die MS40 toch een goede keus denk ik... alleen is de vraag ofdat die set gemakkelijk te verkijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Mocht je het vergeten zijn; de Z4 kun je mooi aan de muur hangen. I.c.m. een Creative X-Fi Titanium PCI-Ex komt er top geluid uit!. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/4526/p1150193.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/7195/p1150194.jpg

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heb je al eens gekeken naar de logitech Z323 ?
Deze heeft mijn zusje afgelopen weekend gekregen, en ik moet zeggen ik was stomverbaasd over het geluid dat daaruit kwam.
Echt een van de betere speakersets. De zet geeft een mooi ruimtelijk geluid, dit komt mede doordat er aan de achterkant van de satellieten ook speakers zitten. Dit reflecteert via de muur naar de luisteraar. De set heeft ook een mooie bas, het is er een van het type indirect. De basspeaker zit aan de onderkant van de woofer en weerkaats op de vloer. Dit gebeurt zonder enorm gedonder en is ook niet hinderlijk.
Kortom een echte aanrader, en waarschijnlijk wordt hij nog iets beter nadat hij wat meer gespeeld heeft :)
Hopelijk heb ik je een beetje geholpen, en het niet moeilijker gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
brilsmurfffje schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:14:
Heb je al eens gekeken naar de logitech Z323 ?
Deze heeft mijn zusje afgelopen weekend gekregen, en ik moet zeggen ik was stomverbaasd over het geluid dat daaruit kwam.
Echt een van de betere speakersets. De zet geeft een mooi ruimtelijk geluid, dit komt mede doordat er aan de achterkant van de satellieten ook speakers zitten. Dit reflecteert via de muur naar de luisteraar. De set heeft ook een mooie bas, het is er een van het type indirect. De basspeaker zit aan de onderkant van de woofer en weerkaats op de vloer. Dit gebeurt zonder enorm gedonder en is ook niet hinderlijk.
Kortom een echte aanrader, en waarschijnlijk wordt hij nog iets beter nadat hij wat meer gespeeld heeft :)
Hopelijk heb ik je een beetje geholpen, en het niet moeilijker gemaakt :+
Wel naar gekeken.. zagen er in mijn ogen een beetje goedkoop uit (uiterlijk zegt natuurlijk niks.. maar goed..)
Ik vroeg in mijn eerste post om suggesties.. en dat heb ik geweten ook! :) Maar ik ben hartstikke blij met alle input. Ik kom er wel uit, of het nou een Behringer set zou worden of een Logitech setje. In ieder geval bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

goedkoop zijn ze in aanschaf, maar niet in kwaliteit. Het is echt een waanzinnige zet. Op het gebied van bas kan hij niet tegen mijn Z-2300 op, maar de middens en hoge tonen, klinken nagenoeg hetzelfde. Dus de vraag is heb je een bas nodig waarbij alles begint te trillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Hallo maar weer eens..Uiteindelijk toch gekozen voor de Z4. Het ding staat nu in te spelen. Geluid is inderdaad wat blikkerig/scherp maar ik verwacht dat dat wel wegtrekt. Waarom? Omdat deze in de reviews er goed uit kwam en deze financieel gezien beter te verantwoorden viel ;) Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
Veel plezier, en ik hoop met je mee dat dat blikkerige wegtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Als je dan uiteindelijk wilt weten hoe je geluid op zijn best klinkt, kan dat op geen enkele andere manier dan de puurste audio-kwaliteit afspelen door je geluidssysteem:

24/96 WAVE-muziekbestanden.

Even aanmelden op de site, en je kan legaal MP3, FLAC en WAV-bestanden afspelen. :>

http://dl.nin.com/theslip/signup
the music is available in a variety of formats including high-quality MP3, FLAC or M4A lossless at CD quality and even higher-than-CD quality 24/96 WAVE. your link will include all options - all free.

Gulfstream G650

Pagina: 1