Toon posts:

Bedrijfsnaam niet op shopreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vandaag een klacht toevoegen over een internetbedrijf namelijk het bedrijf http://www.koopjessite.nl/
Nu blijkt dat dit bedrijf reeds al geregistreed staat, maar niet in aanmerking wenst te komen voor commentaar:

Een bedrijf (Koopjessite) met deze naam of URL is reeds aanwezig in de database. De vermelding staat echter op verborgen. Deze status wordt onder andere toegekend aan bedrijven die geen online verkoop doen of hebben aangegeven dat zij niet in de Pricewatch opgenomen willen worden

Dit gegeven klopt niet omdat:
1. zij doen weldegelijk online verkoop
2. zij hoeven ook niet in de pricewatch opgenomen te worden, maar dat heeft toch weinig te maken met een shopreview?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:03

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die melding stamt nog een beetje uit vroeger tijden, toen vermelding in de PW en vermelding in de SR nog hand in hand gingen. Om een of andere reden is de shop destijds op verborgen geplaatst, hetzij omdat ze zelf niet in de PW wilden staan (hun goed recht), hetzij ze toen niet geschikt waren voor vermelding en ze als verborgen zijn toegevoegd om nieuwe submits te voorkomen :)

Hoe dan ook, tegenwoordig staan die zaken inderdaad los van elkaar en zodoende heb ik de shop dan ook van verborgen afgehaald, zodat er weer reviews voor kunnen worden ingevuld. Je vindt de shop hier: http://tweakers.net/shopreview/6875

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just as note: de Algemene Voorwaarden ten aanzien van bijvoorbeeld de zichttermijn zijn niet volgens wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 20:45:
Die melding stamt nog een beetje uit vroeger tijden, toen vermelding in de PW en vermelding in de SR nog hand in hand gingen. Om een of andere reden is de shop destijds op verborgen geplaatst, hetzij omdat ze zelf niet in de PW wilden staan (hun goed recht), hetzij ze toen niet geschikt waren voor vermelding en ze als verborgen zijn toegevoegd om nieuwe submits te voorkomen :)

Hoe dan ook, tegenwoordig staan die zaken inderdaad los van elkaar en zodoende heb ik de shop dan ook van verborgen afgehaald, zodat er weer reviews voor kunnen worden ingevuld. Je vindt de shop hier: http://tweakers.net/shopreview/6875
dank voor reactie

wat heeft vermelding in pw met vermelding in sr temaken. en wat bedoelt u precies met "goed recht"?
het gaat toch juist om het recht van de klant wat betreft betrouwbaarheid webshops?
Ik zou haast de indruk krijgen dat er wat louche praktijken werden verricht hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:34:
wat heeft vermelding in pw met vermelding in sr temaken. en wat bedoelt u precies met "goed recht"?
het gaat toch juist om het recht van de klant wat betreft betrouwbaarheid webshops?
Ik zou haast de indruk krijgen dat er wat louche praktijken werden verricht hier op tweakers.
Vroeger kon iedere shop "gratis" in de pricewatch staan met als gevolg dat er meer omzet kwam voor die shops. Echter doordat shops in de pricewatch staan konden er ook reviews achter gelaten worden. Sommige shops vonden dat blijkbaar niet leuk maar als ze dat niet wilde dan mochten ze ook niet in de pricewatch staan.

Gelukkig is dat later allemaal omgebouwd en minder van elkaar afhankelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 23:34:
Erkens heeft gelijk :) Shops die in de PW stonden, hadden ook automatisch een SR-mogelijkheid. Je kon niet in de PW staan zonder SR. Andersom konden shops ook aangeven niet in de SR te willen staan, als ze ook niet in de PW stonden. Die koppeling is er nu niet meer. SR is er in principe voor alle shops, of ze nou wel of niet in de PW staan.
Pagina: 1