Ik heb in mei vorig jaar een Acer gekocht. Werkt prima, maar de problemen beginnen langzaam te komen. In het begin kwam het af en toe voor dat het beeldscherm flink verstoord was als hij 'wakker werd'. Dus bij opstarten of uit slaapstand komen krijg ik soms het verschieten van het beeld. Het probleem is verholpen als ik opnieuw opstart of als hij even terug naar de slaapstand gaat en weer wakker wordt. Ik vermoed dus dat de videokaart langzaam aan het doodgaan is.
Dus ik bellen met de Acer-telefoon. Ik moest hem opsturen met de aankoopbon en dan gingen ze kijken. Maar het probleem is dat de laptop dit probleem af en toe heeft... Dus je zult zien dat hij na opsturen terugkomt met 'probleem niet gevonden, even nakijkkosten betalen meneertje...'.
Wat moet ik nou doen? Afwachten tot het probleem fataal is geworden en het risico lopen dat dit buiten de garantie valt? Hoelang zal mijn laptop nog leven?
Dus ik bellen met de Acer-telefoon. Ik moest hem opsturen met de aankoopbon en dan gingen ze kijken. Maar het probleem is dat de laptop dit probleem af en toe heeft... Dus je zult zien dat hij na opsturen terugkomt met 'probleem niet gevonden, even nakijkkosten betalen meneertje...'.
Wat moet ik nou doen? Afwachten tot het probleem fataal is geworden en het risico lopen dat dit buiten de garantie valt? Hoelang zal mijn laptop nog leven?
[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 12-01-2010 14:28 ]