billion ISDN + capi + rvscom

Pagina: 1
Acties:

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Hoi,

ik heb een billion bipac-c pci isdn kaart. De drivers heb ik van het internet gehaald en moeten capi 2.0 zijn. Ik wil girotel kunnen gebruiken en wil dus rvscom installeren. Ik heb rvscom 2.0. Deze geeft tijdens de installatie aan dat er geen capi device gevonden kan worden. Ik kan wel connecten met het internet dus de isdn kaart werkt wel.

Wie kan mij helpen?

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:48
misschien heb een zelfde probleem gehad, alleen dan met een ISDN kaart van Teles..

Wat is je os?

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Win98se

Verwijderd

mazz, heb hier m'n netcard 1 + rvs-com lite + girotel + win98 1e edite draaiend,
het ging werken naar het veranderen van een int. string. mail me maar effe dan vertel ik het wat uitgebreider.

Mi5t3R w()()dst()ck

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 23:25

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

idd, gekloot met de initstrings. 't is klote, maar ik zou gewoon even de girotel helpdesk bellen. Die lui weten ook van niets, maar ze hebben wel een databeest vol met specifieke initstrings waarmee je de boel wellicht aan de praat kunt gaan krijgen.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Ik heb dezelfde Billion ISDN modem, op hun site kan je gewoon de nieuwste drivers downloaden (waaronder Capi 2.0).
Deze drivers installeren in een dir op je HDD. En dan vervolgens via het apparatenbeheer, de nieuwe drivers hier erin knikkeren WERKT!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 21:04

radial

Watch out

Die lui weten ook van niets
Nou bedankt, pfftt wij weten van niks mwahhhh je zou es moeten weten, wat "klanten" zijn, die zijn pas echt DOM

teminste de meeste, ik scheer teminste niet iedereen over 1 kam

20xSF170s - ozo

Pagina: 1