Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goed MapSync programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb al veel geprobeerd, maar krijg het niet goed voor elkaar.
Het volgende is het probleem: Er moeten vanaf 5 pc's/laptops backups gemaakt worden naar een nas, maar niet in een imagefile. Het moet dus vanaf een andere pc gewoon in te zien zijn, zodat je bij de bestanden van andere pc's kan.

Heb Syncback, powersync e.d. allemaal al geprobeerd, maar deze slaan zo goed als alles over, zelfs mijn afbeeldingen e.d. Wat wel goed werkt is Acronis 11, maar deze maakt er een file van, en geen in te zien mappen.

Iemand hier een optie voor? Alvast bedankt!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou robocopy kunnen proberen met /mir

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• leftbird
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11-2024
Zoek eens naar Goodsync. Synchroniseerd (2way) of backupd (1way) Mappen vanaf de client site naar een netwerk map. Ik laat de mappen die ik wil synchroniseren bij het afsluiten van de workstations met mijn server synchroniseren maar dit kan ook real time.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
GoodSync is inderdaad een heel goede oplossing....Robocopy zou ook kunnen maar dat is handig vanaf CLI, met GoodSync kun je het in een GUI doen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er is een GUI voor robocopy, werkt in mijn ogen alleen minder makkelijk dan een goed batchscript.

[ Voor 30% gewijzigd door Wiethoofd op 12-01-2010 14:37 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky