Toon posts:

saitek cyborg mouse

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de saitek cyborg mouse al een tijdje ik heb de software geinstaleerd ik kan de dpi instellen en de muis kleiner en groter maken ik heb ook nog een profile editor ik heb al een paar keer geprobeert om de knoppen die op de muis zitten in te stellen maar er gebeurt niks als ik in kladblok probeer kan iemand mischien uitleggen hoe ik dit goed instel want op dit moment gebruik ik niet volledig de muis.

alvast bedankt

xorium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:41

page404

Website says no

Volgens mij gebruik je je toetsenbord ook niet helemaal :P
Weet je zeker dat je de gebruikershandleiding al gelezen hebt? Met de bijgeleverde software moet je extra knoppen kunnen instellen. En wat bedoel je met notepad?

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hiervoor zul je een ander subforum moeten kiezen, want dit heeft niets met elektronica te maken. Nu kan ik hem wel verplaatsen. Maar ik denk dat je dan weinig response zult krijgen, aangezien je uitleg erg slecht is en er geen enkele hoofdletter of interpunctie in voorkomt.

Daarom gaat deze dicht. Mocht je de vraag alsnog graag beantwoord willen hebben stel ik voor dat je even de FAQ doorneemt, uitzoekt waar je vraag wel thuis hoort en een duidelijk leesbaar verhaal opstelt.

Dit topic is gesloten.