Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een camera/camcorder die tegelijkertijd op kan nemen en afspelen op de output (bijvoorbeeld via S-VIDEO). Als ik de beschrijvingen van camera's lees staat dit er eigenlijk nooit bij of dit tegelijk kan (of ik ben ze nog niet tegen gekomen). Heeft iemand ervaren met camera's die dit kunnen en zo ja, welke? Of kan elke camera/camcorder met een output dit?

Mijn voorkeur gaat uit naar digitale opname, waarbij het niet uit maakt of het op HD of SD is.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Als dat niet kan, dan sluit je je camera toch gewoon op een (harddisk|dvd|video)recorder aan die de output direct op de TV weergeeft? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17

lier

MikroTik nerd

Ik ben eigenlijk nog nooit een camera tegen gekomen die dit niet kan/doet.

Wil je iets nieuws aanschaffen ? Lijkt me dat je dit in elke winkel wel kan testen...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

lier schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 12:39:
Ik ben eigenlijk nog nooit een camera tegen gekomen die dit niet kan/doet.
QFT :)

Al kan ik je er wel bij vertellen dat het aansluiten van twee signalen niet mogelijk is. Je kunt een camera dus niet en via HDMI en via composiet aansluiten (was leuk geweest om een demo te geven in een winkel mbt HD/SD, maar die vlieger ging niet op).

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Ik ben het eens met lier, de meeste camera's laten toch gewoon zien wat ze opnemen..... misschien heb je geen HD maar op de composiet of s-video uitgang is toch gewoon te zien wat de camera opneemt.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 15:42

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik weet niet precies wat je van plan bent om te gaan doen maar misschien is opnemen via firewire een optie?
Dit doe ik wel eens met WinDV (gratis) direct van mn SD camera.
Nu zoek ik nog zon programma welke dit kan op HD.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1