[Windows 7] Snellere background rotatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucidWaker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 15:17
Hey,

Heeft iemand een idee om de rotatie van de desktop background (ofwel wallpaper) wat sneller te zetten? De snelste stand is 10 seconden per wallpaper, maar ik wil hem ook wat sneller uitproberen.

Ik wilde een stukje Zombieland ( _/-\o_ ) in slowmo als background maken (niet continu bewegend, maar wel sneller dan 1 frame per 10 seconden :P ). Redneck die een rennende zombie onderuit mept met een honkbal knuppel... (en misschien nog wat andere kills) :)

Heb al een beetje het register doorzocht, maar nog geen bruikbare dingen gevonden.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

In Vista had je dreamscape, is er niet zoiets voor Windows 7?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucidWaker
Hm, ik zie vooral dreamscene voorbij komen met wat gegoogle. Is dat hetzelfde? Het is in ieder geval iets om filmpjes als desktop achtergrond te gebruiken.

Zal het ergens deze week eens uitproberen (momenteel druk met tentamens... :X )

Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:49
Dreamscene heet het inderdaad. Dit zit standaard niet meer in windows 7, maar met wat aanpassingen en wat zoeken op google kun je dit ook weer instaleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:27
Je kan ook gewoon even googlen en dan kom je uit op een waarde aanpassen in het register.
Gan in regedit.exe naar:

HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Personalization\Desktop Slideshow\

Daar staat een REG_DWORD waarde met de naam interval, die het interval in seconden*1000 bepaald
Bijv, 10 seconde is een waarde van 10000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucidWaker
Ik heb die waarde gevonden in de registry, maar wanneer zou die waarde die ik invul toegepast moeten worden?

Hij verandert wel als je in het reguliere Personalize menu een andere tijd kiest uit het dropdown menu, maar andersom krijg ik geen zelf ingevoerde waarde aan de praat op mn bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wss das je eens zal moeten herinloggen ofzo
Pagina: 1