She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Misschien is de HDMI-ingang op de TV niet ok.
Misschien is de DVI-uitgang op het moederbord niet ok.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
HDMI ingang TV werkt, heb ik reeds gechecked
DVI moederbord is ook 100% werkend, ik praat nu over de DVI uitgang op de nieuwe kaart (8400GS)
DVI poort die een te hoge of te lage refresh-rate of resolutei stuurt > bij opstarten pc (boot) heb ik al corrupt beeld, ik kan ook nergens settings aanpassen dus ik weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet.
[ Voor 7% gewijzigd door paradoXical op 12-01-2010 10:40 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Als ik dit zo lees denk ik gelijk: het zit fout bij je converter van DVI PC> HDMI TV aangezien je met DVI>DSUB>TV geen probleem hebt. Het zit dan denk ik niet in je DVI poort zelf.paradoXical schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:13:
Heb nu de 8400GS (heeft een DVI uitgang en een DSUB uitgang) erin gestoken, wanneer ik de LCD aansluit (DVI PC >HDMI TV) krijg ik een trillend beeld van slechte kwaliteit. Heb vervolgens even de TV via D-SUB aangesloten en deze gaf wel perfect beeld. Ook de DVI poort heb ik nogmaals geprobeerd met een DVI > DSUB converter, op deze manier krijg ik wel fatsoenlijk beeld.
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
@Kalizec: ik denk dat ik het kaartje dan maar retourneer aan de winkel, balen want dit was het laatste model in de winkel.
Ik zal nog even posten of ik met een nieuw kaartje ook probs heb, maar ik ga er vanuit dat de uitgang kaduuk is.