BSOD PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA

Pagina: 1
Acties:
  • 1.269 views

• Tim Fennis
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10-2025
Beste tweakers,

Ik heb nu inmiddels anderhalf jaar last van bluescreens en telkens heb ik gedacht, als ik nu een topic aan maak op welke website dan ook word ik uitgelaggen. Maar inmiddels weet ik echt niet meer wat ik moet doen dus vraag ik jullie om hulp. Ik zal eerst hier onder uitgebreid beschrijven wat er in mijn PC zit en heeft gezeten. En wat er allemaal is gebeurt.

Systeem Juni 2008
Toen ik mijn systeem in juni kocht bij salland zater er dit in:
Intel E2160 (tijdelijk)
XFX GeForce 9800Gx2
G.E.I.L. Quad channel kit 4GB 800 mhz DDR2
Asus Striker 2 Formula
Samsung Spinpoint F1 750GB
X-Fi Xtreme Gamer
Antec True Power 850W

In het begin ging alles redelijk, ik had wel eens een bluescreen maar dat maakte me niet veel uit. Omdat ik me dual core maar tijdelijk gebruikte had ik hem vlink overgelocked. Dus ik ging er vanuit dat het probleem daar ergens zat. Later kwam de Q9450 die ik nu nogsteeds in mijn systeem heb zitten. Ik draaide tot juni 2009 windows XP met ongeveer 1 BSOD per maand, meestal was dat PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA. Het kon me toen niet heel veel schelen omdat het haast nooit gebeurde dus heb ik er nooit wat aan gedaan. Later is tijdens een LAN me moederbord er mee opgehouden en toen heb ik tot september 2009 niets meer met me PC gedaan (geen geld). Toen heb ik een Asus P5Q Deluxe gekocht die ik nu nog steeds in me PC heb zitten. Samen met een blabla 0db voeding die er nu ook nog in zit. Toen heb ik eerst windows XP pro gedraait maar ik kreeg iedere paar uur een BSOD met PFINPA. Toen ben ik over gegaan op windows 7 waar het ongeveer iedere 10 minuten gebeurde. Ik heb daarna me PC weer meegenomen naar me werk. Daar aangekomen gaf me PC helemaal geen beeld meer omdat me videokaart het inmiddels had begeven. Die heb ik vervangen door een Sapphire 4890 die ik nu nog steeds in me PC heb zitten. En een Tacens 650w 0dB voeding, omdat ik d8 dat me antec voeding kapot was. Tijdens het testen van me PC met de nieuwe 4890 hield eerst 1 RAM module er mee op. Met 3Gb heb ik toen me PC meegenomen naar huis en ben ik daar windows 7 gaan instaleren. Toen kreeg ik halverwege de instalatie BSOD's met de text MEMORY_MANAGEMENT... aantal keer ge probeert te installeren, maar ik bleef de error krijgen. Toen na wat googelen stond er dat dat aan me RAM kon liggen, wat me niet heel gek leek omdat er al 1 module was gestopt. En dat het hoger zetten van de voltages zou kunnen helpen. Dus ik een ram module uit me PC getrokken om te kijken wat het voltage moest zijn. Toen ik me module weer terug stopte, ging me PC niet meer aan. Dus ik de module er weer uit gehaald en toen werkte het weer. Inmiddels met nog 2Gb over kon ik windows nog steeds niet installeren. Toen heb ik met gebrek aan DVD's maar Ubuntu gedownload (600Mb) en daarmee werkte alles perfect. Ik heb toen OCZ Reapers gekocht om me GEIL geheugen te vervangen, en die in me Ubuntu PC gebouwd. Alles ging 4 weken lang perfect totdat ik gek werd van het feit dat me games niet werken op wine (niet zo heel gek). En ben ik vandaag maar eens windows 7 gaan installeren. Ging helemaal goed dit keer maar na 10 minuten kreeg ik weer PFINPA.. Dus ik in rage gaan googelen en toen kwam ik op deze site tegen dat het aan me HDD kan liggen. (had ik eerder kunnen bedenken). Op dit moment staat me HDD nog te testen met het bijbehoorende tooltje van samsung maar tot nu toe 80% lijkt er niets mis te zijn. Het enige wat nog het zelfde is in me PC is me CPU en me HDD. Je zou nu gaan denken dat me CPU stuk is maar waarom kan ik wel normaal Ubuntu draaien...

Ik weet het echt niet meer, misschien heeft iemand nog een idee...

Met vriendelijke groet
Tim Fennis

P.S. heeft iemand ooit deze bluescreen gehad in verband met CPU?

[ Voor 4% gewijzigd door Tim Fennis op 12-01-2010 14:06 ]

• Caviatjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-02 14:33
Nou ben ik niet echt denderend goed in hardware troubleshooten. Maar zou het niet aan je voeding kunnen liggen? Vooral omdat er nogal wat hardware achter elkaar de geest geeft. En ik zou ook even het geheugen checken op fouten, ondanks dat het ander geheugen is dan je er eerst in had zitten.

Dit is wat je gevonden hebt?
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
A process has called a page fault on an address, but the page it needs is already in the RAM area and is not in the page file. The OS cannot do anything and so the process fails. The system stops, since the OS can no longer guarantee that it knows which pages are in RAM and which are not. This cannot be caused by user-mode software, since page faults are issued by the OS and the CPU at kernel level.
Usually this is a hardware failure or a driver problem. Overclocking (particularly the RAM) almost always is the root cause of this BSOD. If a driver is identified in the blue screen, then check the hardware it's attached to and the driver itself. If a system component, such as ntoskrnl.exe, is identified, then you very probably have a hardware problem.
Cut back on the RAM clock and the RAM timings. If you're using a slot CPU, take it's clock down a notch if it's overclocked or overheating, since the L2 cache can cause this BSOD. Upgrade affected drivers to a known good version. Corrupted NTFS partitions can also cause this BSOD, so run chkdsk /R over all disks. Be sure to check RAID or SCSI drivers also.

Trouwens, als je weet dat er veel spelfouten in je verhaal zitten, gooi het dan even door een spellchecker. ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Caviatjuh op 12-01-2010 01:18 ]

• Tim Fennis
Bedankt voor je snelle reactie,

Ik kan proberen me oude PSU terug te zetten, maar er is niet tegen in te vervangen als alles achter elkaar kapot gaat. Volgensmij gaat salland het ook niet leuk vinden dat ik een heel systeem kapot in 20 delen terug stuur.

Verwijderd

Bekent verhaal, ik had zelf ook dezelde Asus Striker moederbord met G.E.I.L. DDR2 800 mhz geheugen.

Asus en G.E.I.L. geheugen is heel erg instabiel met elkaar.

Probeer de O.C.Z. nvidia sli mem Ready of de Kingston Hyper x, loopt en clockt als de ziekte.
Alleen met overclocken ff een geheugencooler halen, koste mij die tijd 19euro
Nooit geen blauw scherm meer gezien.

overclocken O.C.Z.
Timings: 6.4.4.4.12.2T voltage 2,15V gaat als een trein, alleen dan wel ff je SLI MEM uitschakellen in je
Bios en geen meer voltage geven dan 2,15V is ruim voldoende, anders op je eigen risico.

En anders bios update, maar doe dat alleen als er bekend mee bent, want dat is op eigen risico.
Als dat verkeerd gaat ben je ook je grantie kwijt en kun je je moederbord waarschijnlijk weggooien.

Draai voor de zekerheid ff een memtest, weet je het in idd geval zeker
http://www.memtest86.com/download.html

ik hoop dat ik je hier mee voldoende geholpen te hebben, en heb je evt. nog vragen mail me dan gerust
weet zelf hoe frustrerend het is (masteraad@msn.com).

M.V.G. Arno

• Tim Fennis
Hmm.. Het probleem is nu alleen dan dat ik geen GEIL geheugen meer heb, ik heb nu OCZ Reapers, met een P5Q Deluxe, dus dan ga ik toch twijvelen aan het cache geugen van me CPU....

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:54

Bad Brains

<(0.o)>

Probeer is HDtune en zoals hierboven gezegd memtestx86 te draaien.
Dan weet je een hoop dingen meer.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2025
Mijn suggestie is om de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter geheel door te nemen. Op basis van het verhaal in je topicstart kun je waarschijnlijk al een groot deel van de opties afvinken als "uitgesloten".

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Tim Fennis
Bedankt voor de tip, ik zal die guide nog een keertje lezen... Ik zit nu ook te twijfelen aan me PSU het is een één of ander 0dB 650w apperaat van tacens...

memtest86 draait nu, als ik thuis ben van school ga ik wat andere dingen proberen.

Thnx

Verwijderd

Tim Fennis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:04:
Hmm.. Het probleem is nu alleen dan dat ik geen GEIL geheugen meer heb, ik heb nu OCZ Reapers, met een P5Q Deluxe, dus dan ga ik toch twijvelen aan het cache geugen van me CPU....
oke, zou prima moeten werken, goed bord en ook super geheugen.

cache geugen van me CPU, tja sorrie, daar kan ik je helaas geen antwoord op geven,
en aan je antec 850watt voeding zou het zeker niet kunnen liggen, meer dan genoeg.
maar als je de rest al vervangem heb, denk ik wel dat je weleens gellijk zou kunnen hebben.
maar blauwe schermen kun je al krijgen ddor een brander, harde schijf of evt cardreader, floppy drive.

al eens geprobeerd om je branders enz. af te koppellen op je harde schijf na dan,
als je dan geen schermen meer krijg weet je genoeg.

pc niet overgeclock trouwens?

gr: arno

• Tim Fennis
Met me huidige hardware heb ik nooit overgeclocked. Brander heb ik al eens vervangen en harddisk zou ik nog kunnen proberen, ik heb sinds kort een 1,5 TB in me PC zitten maar die gebruik ik nu NOG niet.

Het zou natuurlijk nu wel met me voeding te maken kunnen hebben, maar zelfs een voeding van een niet echt A merk (Tacens) van 650w zou oké moeten zijn denk ik.

Andere opslag heb ik niet cardreader/floppy en me kast heb ik ook al eens vervangen (niet om BSOD's te fixen hoor) dus het kan ook niet iets van front USB zijn wat lastig doet.

Ik ga straks thuis met everest nog wel even kijken of me voeding nu geen problemen geeft.
8 passes met memtest86 v4 lijkt me wel genoeg...

[ Voor 4% gewijzigd door Tim Fennis op 12-01-2010 16:22 . Reden: Vond het niet nodig om een nieuwe post te maken ]

• Caviatjuh
  • Laatst online: 11-02 14:33
Nou, in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat de voeding niet voor niets als eerste aangegeven. (en het is relatief makkelijk te testen natuurlijk) Dus ik zou je toch echt aanraden die even door te lopen. Als je voeding brak is kan namelijk alles fouten gaan vertonen, of niet. Dus dan weet je het nooit zeker.

Voorderest is de Windows XP en 2000 BSOD guide natuurlijk ook erg praktisch.

Verwijderd

Tim Fennis schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:00:
Met me huidige hardware heb ik nooit overgeclocked. Brander heb ik al eens vervangen en harddisk zou ik nog kunnen proberen, ik heb sinds kort een 1,5 TB in me PC zitten maar die gebruik ik nu NOG niet.

Het zou natuurlijk nu wel met me voeding te maken kunnen hebben, maar zelfs een voeding van een niet echt A merk (Tacens) van 650w zou oké moeten zijn denk ik.

Andere opslag heb ik niet cardreader/floppy en me kast heb ik ook al eens vervangen (niet om BSOD's te fixen hoor) dus het kan ook niet iets van front USB zijn wat lastig doet.

Ik ga straks thuis met everest nog wel even kijken of me voeding nu geen problemen geeft.
8 passes met memtest86 v4 lijkt me wel genoeg...
8 passes lijkt me zker wel genoeg, het enigste wat ik me dan nog kan bedenken is, probeer je nieuw HD en
evt. andere voeding als je die toevallig heb.

voeding kan ook last hebben van piekspanninkjes, maar dat komt echt maar zelden voor.
heb dat maar 1x meegemaakt en repareer en bouw al ruim 6jaar.
en sloopt ook echt onderdeel voor onderdeel, alles gaat bijna verrot.

Ik ben bang dat Caviatjuh zeker welleens gellijk zou kunnen hebben
Probeer even zijn optie zou ik zeggen en
anders kun je evt. ook even naar Databyte bellen,
weten best veel en zijn ook heel erg beleefd en behulpzaam.

Tel: 0167 - 544 583

• Tim Fennis
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000005003
BCP2: FFFFF780C0000000
BCP3: 0000000000007587
BCP4: 00007587FFFFFFFE
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1

Skills, het is me weer gelukt, ik ga van de week wel me andere voeding weer inbouwen en me andere HDD aansluiten. Als dat niet helpt dan kan ik alleen nog maar me CPU vervangen..

Ik laat horen wat het oplevert.
Thnx

p.s. ik zie nu nadat ik dit post dat het 0x0000001A was, net als de vorige keer kreeg ik BSOD toen ik net even naar de WC was dus kan ik weer niet zien welke driver het was ;(
Iemand misschien ervaring met 1A, mogelijk in combinatie met me ander BSOD

[ Voor 17% gewijzigd door Tim Fennis op 13-01-2010 10:55 ]

• MadMan
  • Laatst online: 20-02 07:11

MadMan

What the....

Als ik je verhaal lees, dan denk ik ook aan statische electriciteit. Jij raakt bijvoorbeeld een geheugenmodule aan, en als je hem terugzet is hij ineens stuk :?
Wat heb je gedaan om statische electriciteit weg te houden bij onderdelen die daar niet tegen kunnen? Polsbandje? Verwarming aanraken?
Door statische electriciteit kunnen de meest vreemde dingen gebeuren.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• THEMAN!!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:43
ik wil niet verkeerd informeren, zoals de medetweaker hierboven vertelt, kan het ook aan statische elektriciteit liggen. als je bv. tapijt hebt kan het doorgeleiden naar je pc (had ik eerst last van).

Waar staat je kast? in een (bureau)kast? op de grond?

en is je stopcontact met aarde? daar KAN het ook aan liggen.

• Tim Fennis
THEMAN!! schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:48:
ik wil niet verkeerd informeren, zoals de medetweaker hierboven vertelt, kan het ook aan statische elektriciteit liggen. als je bv. tapijt hebt kan het doorgeleiden naar je pc (had ik eerst last van).

Waar staat je kast? in een (bureau)kast? op de grond?

en is je stopcontact met aarde? daar KAN het ook aan liggen.
Goede suggestie, ik ga morgen me pc op me bureau zetten, want hij staat inderdaad nu op het tapijt... Maar zou dit betekenen dat ik me componenten stuk heb gemaakt, of zou het gewoon een BSOD kunnen veroorzaken en daarna weer normaal functioneren..

[ Voor 11% gewijzigd door Tim Fennis op 14-01-2010 00:41 ]

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Als de statische electriciteit een probleem is (geweest) dan is het mogelijk en zelfs waarschijnlijk dat er permanente schade is. Je zult het moeten proberen. Je bent nu goed bezig en je kunt het beste maar proberen alle aangedragen suggesties uit te voeren.

Een ander (geaard) stopcontact is ook iets wat je kunt proberen.

Ik lees zo snel niet of je al een keer een Win7 install op een andere HDD hebt gedaan. Je zegt ergens dat je een 1.5TB HDD hebt die je nog niet gebruikt. Misschien even de oude eruit en een nieuwe install op deze schijf, al was het maar voor het uitsluiten van -toch- een eventueel HDD probleem

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

statich enz. is tegenwoordig niet meer aan de orde.
dus tapijt of bureau maakt niet meer uit.

MediJack: Een ander (geaard) stopcontact is ook iets wat je kunt proberen.
Kan zeker ook het probleem zijn.

Maar zelf ik je voeding of evt. corrupte windows

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08-2025
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:39:
Jij bepaalt hier even dat vanaf nu de wetten van de natuurkunde niet meer op computers van toepassing zijn?

@TS: ga eerst maar eens je hardeschijf en voeding vervangen zoals je een aantal keer opmerkt en test hem daarna flink. Ben benieuwd of er dan nog steeds problemen zijn.

Een andere tip (mits je elke keer dezelfde behuizing hebt gebruikt): haal al je hardware uit de kast en draai eens een paar dagen zonder kast. Slecht geaarde kasten willen helaas wel eens voorkomen doordat ze aan de lopende band gemaakt worden.

Macbook Pro 15" 

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-02 16:42
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:39:
Eh, elektrische producten zijn en blijven nog steeds gevoelig voor statische elektriciteit, ook in 2010.
Nou moet ik toegeven dat ik nog nooit wat kapot heb weten te krijgen me behulp van statische elektriciteit *afkloppen* maar als je in ideale situaties geen polsbandjes gebruikt zal je er geen last van hebben. Of met de minder ideale variant van de verwarming of een geaarde computer case aanraakt waar de kans er op stukken kleiner is, maar wel aanwezig is!
MediJack: Een ander (geaard) stopcontact is ook iets wat je kunt proberen.
Kan zeker ook het probleem zijn.
Zeker een aanrader, heb in m'n ouderlijk huis aardig wat wazige problemen gehad door niet geaarde stopcontacten. Tevens met met specifiek ASUS moederborden en bepaalde types geheugen, nu is er al aangegeven dat er verschillende types geheugen gebruikt zijn en dat het voltage ook goed staat. Ik mag er vanuit gaan dat er dan ook gekeken is naar de timings.
Maar zelf ik je voeding of evt. corrupte windows
2 x een corrupte Windows CD lijkt me sterk, of je moet simpelweg pech hebben. Ik stem voor de voeding, mede omdat er wel 8 succesvolle memtests gedraaid zijn, maar zelfs dit is geen garantie - zoals ik al zei, ASUS is soms bij mij altijd een geheugen bitch geweest. Als het een PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA foutmelding is zal de kans op een driver probleem in ieder geval erg klein zijn.

Eventuele andere dingen die ik nog kan bedenken zijn het verkeerd monteren van het moederbord, die afstandsbusjes zijn soms een pain in the ass :P

edit: ik moet de eerste hardeschijf die fouten in t geheugen creëert nog tegenkomen.

Verwijderd

eXSs schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 02:01:
[...]

Eh, elektrische producten zijn en blijven nog steeds gevoelig voor statische elektriciteit, ook in 2010.
Nou moet ik toegeven dat ik nog nooit wat kapot heb weten te krijgen me behulp van statische elektriciteit *afkloppen* maar als je in ideale situaties geen polsbandjes gebruikt zal je er geen last van hebben. Of met de minder ideale variant van de verwarming of een geaarde computer case aanraakt waar de kans er op stukken kleiner is, maar wel aanwezig is!

[...]

Zeker een aanrader, heb in m'n ouderlijk huis aardig wat wazige problemen gehad door niet geaarde stopcontacten. Tevens met met specifiek ASUS moederborden en bepaalde types geheugen, nu is er al aangegeven dat er verschillende types geheugen gebruikt zijn en dat het voltage ook goed staat. Ik mag er vanuit gaan dat er dan ook gekeken is naar de timings.

[...]

2 x een corrupte Windows CD lijkt me sterk, of je moet simpelweg pech hebben. Ik stem voor de voeding, mede omdat er wel 8 succesvolle memtests gedraaid zijn, maar zelfs dit is geen garantie - zoals ik al zei, ASUS is soms bij mij altijd een geheugen bitch geweest. Als het een PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA foutmelding is zal de kans op een driver probleem in ieder geval erg klein zijn.

Eventuele andere dingen die ik nog kan bedenken zijn het verkeerd monteren van het moederbord, die afstandsbusjes zijn soms een pain in the ass :P

edit: ik moet de eerste hardeschijf die fouten in t geheugen creëert nog tegenkomen.
polsbandje kan idd zeker wel ja, zeker een metalen.
verder wat je zei over dat statische gedeelte, ik heb dat dus ook nog nooit meegemaakt...
maar dat hoeft idd niet perse te zeggen dat het eventueel niet daardoor kan komen.
maar ik heb het kwa windows cd 1x meegemaakt met Windows server 2003,
en idd met 2 verschillende windows cd,s likt me dat ook heel erg sterk.

kortom, goed dat je het even zeg.
niks gellijk uitsluiten, je heb gellijk

Verwijderd

Catz schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:51:
[...]

Jij bepaalt hier even dat vanaf nu de wetten van de natuurkunde niet meer op computers van toepassing zijn?

@TS: ga eerst maar eens je hardeschijf en voeding vervangen zoals je een aantal keer opmerkt en test hem daarna flink. Ben benieuwd of er dan nog steeds problemen zijn.

Een andere tip (mits je elke keer dezelfde behuizing hebt gebruikt): haal al je hardware uit de kast en draai eens een paar dagen zonder kast. Slecht geaarde kasten willen helaas wel eens voorkomen doordat ze aan de lopende band gemaakt worden.
oke, nooit gellijk iets uitsluiten nee, sorrie
en over dat statische geval bedoelde ik eigenlijk mee te zeggen
dat ik het zelf nooit meemaakt en veel pc,s in elkaar zet, maar dat is mijn ervaring ermee.
Dus zeker geen feit.

kortom, je heb gellijk, kan altijd een keer voorkomen.

• Tim Fennis
Wat ik denk dat het misschien toch met de locatie te maken kan hebben... Ik heb geen geaarde stopcontacten in mijn 1701 huisje, en een crappy verwarming waar ik altijd met mijn armen op leun.. Dus ik ga problemen in die zin niet direct uitsluiten... Ik heb trouwens inmiddels in 2 kasten gebouwd en ik heb de laatste keer dat ik mijn mobo inbouwde goed gecontroleerd of alles goed zat.. Als ik vanavond thuis kom uit me werk zal ik me PC beneden aan een geaard stopcontact aansluiten, met me 1,5 TB HDD en andere voeding.. en Windows 7 her installeren...

Als dat niet helpt dan zal ik het systeem defenestreren.

@eXSs in je swapfile staan toch ook code pages?

[ Voor 3% gewijzigd door Tim Fennis op 14-01-2010 11:03 ]

• THEMAN!!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:43
Tim Fennis schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:40:
[...]

Goede suggestie, ik ga morgen me pc op me bureau zetten, want hij staat inderdaad nu op het tapijt... Maar zou dit betekenen dat ik me componenten stuk heb gemaakt,
het kan onderdelen stukmaken maar ook een BSOD ACPI error geven dacht ik (weet niet meer, was een héél tijd geleden.)
ik had/heb toen/nog steeds geen geaard stopcontact(en), omdat het een oud gebouw is waar ik woon.
of zou het gewoon een BSOD kunnen veroorzaken en daarna weer normaal functioneren..
Dat denk ik niet, als er een BSOD gegeven wordt en dat ie daarna normaal functioneert, dat zou wel raar zijn..

Is het op je bureau gelukt ondertussen?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is al twee keer genoemd, maar meer dan "een keertje lezen" doe je er niet mee. Alle tips die genoemd zijn (muv onzin dat statische electriciteit (ESD) niet meer relevant zou zijn :X ) staan daar ook gewoon in. Punt is dat het geen lectuur is om een keertje ter kennisgeven aan te nemen. Het is een guide om zelf de handen uit de mouwen te steken. Totdat je dat doet kan niemand je uitsluitsel geven. Daarom ga ik dit topic ook sluiten, er ademt veel te weinig eigen inzet uit, en voorzover nuttige dingen genoemd worden is het een kwestie van zo'n rond ding wat kan rollen opnieuw uit te vinden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.