Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

graag zou ik willen weten hoe ik mijn pc op de onkyo TX SR607 aan kan sluiten dus zowel beeld/geluid.
Graag jullie reactie.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Running_Cow
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
http://www.eu.onkyo.com/d...X-SR607_Dutch-Swedish.pdf

Dat misschien nodig? (rtfm)

En trouwens nog even een wtf moment: Hoe moeten wij hier nu weten hoe de pc aan te sluiten als jij niet eens de moeite neemt om te melden welke graka of pc je hebt... :X

Om het over de voorwaarden van GoT maar niet te hebben...

[ Voor 52% gewijzigd door Running_Cow op 11-01-2010 23:38 ]

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien handig om aan te geven over wat voor aansluitingen jouw pc beschikt, anders heeft het niet zoveel zin om allerlei suggesties te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou hem het liefste aan willen sluiten met een hdmi kabel naar de receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Running_Cow
  • Niet online
heb je zo'n uitgang op de pc?

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Model Geforce GT230
Chipset D10P1-25
Interface PCI-Express 2.0
hier wat gegevens van mijn videokaart

GPU Frequency 500 MHz
Video Memory
Dedicated 1.5 GB
Type DDR2
Frequency 500 MHz
Bus Width 192 bits
Connectors
VGA 1x
DVI 1x
HDMI 1x
Extra Features
SLI Support Yes
Video-In No
TurboCache Support Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Running_Cow
  • Niet online
Ja, daar zit dus HDMI op.

Hoe je nu de Onkyo (cool ding btw) aan moet sluiten staat letterlijk op pagina 22 van de handleiding in de eerdere link:http://www.eu.onkyo.com/d...X-SR607_Dutch-Swedish.pdf

U.P.L.I.F.T.I.N.G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterlans
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:44
HDMI kabel van pc naar één van de ingangen van je versterker. Dan een HDMI kabel van je HDMI uitgang op je versterker naar de HDMI ingang op je tv. Het desbetreffende HDMI kanaal selecteren op je TV. Klaar.
Hoe het bij die specifieke videokaart zit weet ik niet, sommige, met name wat oudere, videokaarten kunnen alleen geluid via HDMI doorsturen als je een audiokabel van je pc op je videokaart aansluit...

Als het goed is zit er toch echt een handleiding bij zowel de versterker als de graka, een beetje leeswerk was wel op zijn plaats geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel.
Ik heb mijn pc nu op de receiver aangesloten met hdmi --> hdmi maar geen beeld/geluid dus snap ik niet hoe ik hem dan aan moet sluiten.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:49:
Dank je wel.
Ik heb mijn pc nu op de receiver aangesloten met hdmi --> hdmi maar geen beeld/geluid dus snap ik niet hoe ik hem dan aan moet sluiten.
Alvast bedankt.
Op welke input heb je de receiver dan staan? Vermeld even wat meer info wat je precies doet, dan hoeven we daar niet naar te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de hdmi in input 5 gedaan en deze input 5 ook geactiveerd in het menu.
Daarna de videokaart in willen stellen op tweede beeldscherm maar die herkent hem niet.

Nu staat er in de handleiding (die ik dus wel gelezen heb)

De HDMI video-stream is compatible met DVI (Digital Visual Interface), zodat TV’s en displays met een DVI-ingang
kunnen worden aangesloten met behulp van een HDMI- naar -DVI adapterkabel. (Merk op dat DVI-aansluitingen alleen
video voeren, en dat u dus moet zorgen voor een afzonderlijke aansluiting voor het geluid.) Een betrouwbare werking is
met een dergelijke adapter verder niet gegarandeerd. Bovendien worden videosignalen van een PC niet ondersteund.

wat ik vreemd vind want dat zou dus ook betekenen dat ik bijv. geen dvd via mijn pc af zou kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet ondersteund worden is nog steeds iets anders dan niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij verder helpen? Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

Welk OS op je PC gebruik je? Ben niet bekend met die chipset maar maar met mijn Radeon 4560 moet ik onder Win7 aangeven dat hij geluid over HDMI stuurt en dus niet naar je standaard audio output.. Heb daar wel specifieke drivers voor moeten installeren. Ik denk dat je het probleem dus bij je PC moet zoeken.

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Je hebt de versterker via HDMI-out ook weer verbonden met de tv neem ik aan? Heb je de tv op de juiste input staan?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:47
Mijn htpc heeft de specs van de bbg htpc van september.
Deze heb ik via hdmi (dus via de videokaart) aangesloten op een tx-sr607.
HDMI out naar tv en klaar. geluid wordt afgehandeld door de onkyo, beeld wordt doorgestuurd naar de tv.

Wel even Windows herstarten nadat je de kabel aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Op deze manier heb je een perfect voorbeeld van hoe het _niet_ moet hier:
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:32:
Hallo,

graag zou ik willen weten hoe ik mijn pc op de onkyo TX SR607 aan kan sluiten..
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:39:
ik zou hem het liefste aan willen sluiten met een hdmi kabel naar de receiver
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:49:
Dank je wel.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:19:
kan iemand mij verder helpen? Wat doe ik verkeerd?
topicstart van netaan 2 regels, daarna nog wat eenregelige vragen, bijzonder weinig informatie en bijzonder weinig terugkoppeling van je bevindingen (en ik kom dezelfde vraag ook in een ander topic tegen - niet de beodeling). Op deze manier kunnen we er hier niets mee. Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Een potje googlen, help pagina's van de maker, nieuwsgroepen, you name it. Kom je er dan nog niet uit, probeer het dan eens hier, maar zorg dat je topic volledig en duidelijk is.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.