Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xbox 360 of PS3?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HD-tv en ben op zoek naar een leuke game-console.
De Wii hoef ik niet, die is wat mij betreft niet leuk op de lange termijn.

Ik zit te twijfelen tussen de PS3 en de Xbox 360.
De PS2 vond ik altijd ietwat irritant qua besturing voor shooters etc, de xbox heb ik maar een paar keer bespeeld, de controllers bevielen me wel (destijds HALO).
Heeft iemand tips/ ideeën?
Wat is er exclusief aan de PS3 en wat is er exclusief aan de Xbox 360?
Het feit dat je 60 euro per jaar voor online mogelijkheden voor de xbox 360 moet betalen vind ik overigens geen pro of con (voor de PS3 danwel Xbox 360).

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-11 20:12
Loop eens binnen bij een intertoys of bart smit en vergelijk ze zelf eens. En wat er exclusief is aan een of ander? Bekijk de titels eens die uitgebracht zijn voor beide consoles. Aan de hand daarvan moet je een keuze maken.

Verwijderd

Topicstarter
Antonv9 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:50:
Loop eens binnen bij een intertoys of bart smit en vergelijk ze zelf eens. En wat er exclusief is aan een of ander? Bekijk de titels eens die uitgebracht zijn voor beide consoles. Aan de hand daarvan moet je een keuze maken.
Kun je daarbinnen op die dingen spelen? Bij mijn lokale verkoper staan ze dicht in dozen... Weet je een adresje in de omgeving van utrecht? _/-\o_

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Zie voor exclusives onder andere Wikipedia: List of PlayStation 3 games en Wikipedia: Category:Xbox 360-only games. Bekijk welke genres je aanspreken en welk platform je op dat gebied het meeste te bieden heeft.

Recentelijk is er overigens ook al 's een soortgelijk topic geweest: [up tot date] ps3(slim) of x360(elite). Hierin is zo ongeveer alles wel (meerdere keren) langsgekomen wat van invloed kan zijn op je keuze, dus misschien kun je dat topic ook nog 's doorlezen. Verder blijft het toch een persoonlijke keuze en je zult dan ook zelf moeten bepalen waar je je geld aan uit wilt geven. Daarom denk ik niet dat (opnieuw) een dergelijk topic veel zin zal hebben en sluit ik 'm dan ook :).
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:59:
[...]

Kun je daarbinnen op die dingen spelen? Bij mijn lokale verkoper staan ze dicht in dozen... Weet je een adresje in de omgeving van utrecht? _/-\o_
Bij winkels als Bart Smit, Intertoys en MediaMarkt heb je over het algemeen inderdaad de mogelijkheid om erop te spelen, dus op die manier kun je de controllers ook uitproberen en kijken welke je het beste ligt :).

[ Voor 28% gewijzigd door PromoX op 11-01-2010 23:04 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.